ردیاب و جی پی اس مهان اسمارت مخصوص حیوانات

ردیاب و جی پی اس حیوانات

امروزه استفاده از تکنولوژی در خصوص ردیاب و جی پی اس تنها مختص به خودرو و افراد نمیشود. بلکه یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از ردیاب ها برای حفظ و کنترل حیوانات خانگی به کار میرود.

با استفاده از ردیاب و جی پی اس برای حیوانات نه تنها میتوانید آنها را زیر نظر داشته باشید. بلکه از محل دقیق آنها مطلع شوید.

نکته قابل توجه در این نوع از ردیاب ها سیستم استفاده از آن میباشد. که کارکردن با آن آسان بوده و به شما این امکان را میدهد که حیوان خانگی خود را با استفاده از رایانه یا دستگاه موبایل کنترل کنید.

استفاده از این ردیاب ها فقط مختص حیوانات خانگی نمیباشد. بلکه سایر حیواناتی که در خطر انقراض به سر میبرند و به مراقبت و محافظت بیشتری نیاز دارند، می توان با استفاده از ردیاب و جی پی اس در فواصل دور و طولانی آرامش و سلامت حیوانات را کنترل کرد.

همچنین افراد بسیاری در خانه یا محیط زندگی خود، حیوانات گران قیمتی مانند اسب های مسابقه ای یا پرندگان گران قیمت را نگهداری میکنند.
مزارع پرورش اسب های زینتی و مسابقه ای و باشگاه های سوارکاری، که در آن از اسب های گران قیمت نگهداری میکنند. جزو گروه هایی هستند که حفظ امنیت هر یک از این حیوانات، برای صاحبان آن از اهمیت زیادی برخوردار است.
مشاغلی چون باشگاه سوار کاری که این اسب ها جز سرمایه آن ها محسوب میشود. و درآمد اصلی را از طریق این حیوانات بدست می آوردند استفاده از این ردیاب ها برایشان ضرورت دارد.

ردیاب و جی پی اس حیوانات
ردیاب و جی پی اس حیوانات

علاوه بر استفاده از ردیاب ها برای حیوانات، شرکت Squeaker با طراحی یک قلاده LED به شما کمک میکند که حیوانات خانگی خود را در شب گم نکنید.
این گجت به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند حیوانات خانگی خود را ردیابی کرده و محل آن ها را شناسایی کنند.
این قلاده درست مثل ساعت ها و گوشیهای هوشمند قابلیتهایی همچون GPS، سنسور تشخیص دمای هوا، شتاب سنج، بلوتوث، باطری قابل شارژ و صفحه نمایش داخلی OLEDدارد.

قابل ذکر است که، این قلاده ها ضد آب بوده و دارای نور پردازی LED هستند. این دستگاه از طریق سیستم عامل اندروید و یا iOS به کاربران این امکان را میدهد که برای حیوان خود محدوده آزادی تعیین کنند؛ به این صورت که اگر حیوان شما از آن محدوده خارج شود، به شما هشدار میدهد.
این قلاده هوشمند نیز به کاربران ساعت های هوشمند هم این امکان را میدهد که هم سیستم نوری حیوان خود را کنترل کنند. و هم مسیر فعالیت های آن را از طریق ساعت های هوشمند خود ردیابی کنند.

در نهایت همانطور که خودروی شما بخشی از سرمایه شما میباشد و تدابیر امنیتی و حفاظتی برای آنها در نظر میگیرید. حیوانات خانگی شما هم از این قضیه مستثنی نیستند و باید برای امنیت و حفظ و نگهداری آنها تدابیری اندیشید. و مطابق با پیشرفت هایی که در تکنولوژی امروزه ایجاد شده حس اضطراب از دست دادن حیواناتتان را از شما گرفته و خیالتان را از این موضوع راحت کرده باشد.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و یا ار فروشگاه ما دیدن فرمایید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.