ردیاب حیوانات پت یاب

ردیاب حیوانات

ردیاب حیوانات پت یاب

ردیاب حیوانات مهان اسمارت : نگهداری از یک حیوان خانگی و حفظ امنیت آن ها یکی از سخت ترین کارهایی است. که افراد زیادی با آن درگیر هستند. افرادی که به نگهداری و تربیت حیواناتی مانند: سگ، گربه،اسب و … مشغول هستند. همواره نگران امنیت و حفظ سلامت حیوانات خانگی خود هستند.

چرا که این افراد زمانی که در منزل نیستند. از شرایط حیوانات خود اطلاع ندارند، و همین مسئله دل مشغولی بزرگی را برای صاحبان حیوانات خانگی به وجود می آورد.

شرکت مهان اسمارت با پیشرفت تکنولوزی و استفاده از فناوری های جدید، با این مشکلات مقابله کرده و یکی از بهترین راه حل ها استفاده از ردیاب مخصوص سگ ها و حیوانات خانگی را ارائه نماید. که با استفاده از ماهواره جی پی اس موقعیت لحظه ای آنها را به شما اطلاع می دهد. پت یاب همراه شما در نگهداری از دلبندتان خواهد بود.

ردیاب و جی پی اس حیوانات
جی پی اس حیوانات

پت یاب چیست : شرکت مهان اسمارت برای اولین بار اقدام به تولید نرم افزار کاملا فارسی همراه با گزارشات خاص جهت ردیابی انواع حیوانات خانگی و زینتی نموده است. با این امید که پت های دل بند شما همیشه تحت نظارت باشند.

تیم فنی شرکت مهان اسمارت، ردیاب هایی با کیفیت و عملکرد بسیار قوی که زنجیره نظارت پایداری را برای شما فراهم آورده است. از کشورهای مختلف وارد نموده است. و تحت گارانتی و پشتیبانی خود ارائه می نماید.  راهنمایی بیشتر…