ردیاب خودرو مهان اسمارت

ردیاب خودرو مهان اسمارت

 یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر میباشد که بوسیله آن میتوان، از محل خودرو خود باخبر شویم و آنرا ردیابی نماییم.ردیاب خودرو برای تعیین موقعیت یابی در انواع خودرو طراحی شده اند. که در دو نمونه با سیم کشی و یا آهن ربایی وجود دارند.

کار اصلی آن ها تشخیص موقعیت مکانی و ذخیره کردن اطلاعات در حافظه می باشد. می توان این اطلاعات را از طریق پیامک به موبایل و یا از راه اینترنت و سامانه ردیاب دریافت نمود.

همچنین اطلاعات مسیر های حرکت خودرو و مکان های توقف آن را ذخیره کرده ، و به شما اطلاع می دهد.به طور مثال شما یک شرکت حمل و نقل دارید که می توانید با کمک دستگاه های ردیاب خودروهای شرکت را کنترل کرده و مسیر تردد و توقف آن ها را در هر لحظه چک نمایید. همچنین برای مدیرانی که افرادی را برای تردد در شهر مانند موتوری ها استخدام کرده اند، ردیابی کاری آسانی خواهد بود.

برخی ردیاب ها می توانند اطلاعات انواع سنسور دما، سنسور سوخت و غیره را نیز نشان دهند. و دارای قابلیت دریافت انواع گزارش های مدیریتی مانند: مسافت طی شده ، سرعت روشن و خاموش بودن دستگاه و دیگر قابلیت های این چنینی می باشند.

به صورت خلاصه، GPS خودرو یک وسیله‌ی سخت‌افزاری است که در داخل انواع اتومبیل تعبیه شده و از طریق سیم کارتی که در آن جای‌گذاری شده است، موقعیت جغرافیایی خودرو از جمله طول و عرض جغرافیایی آن را به تلفن‌ همراه صاحب خودرو ارسال می‌کند. در واقع از مزایای ردیاب خودرو مهان اسمارت می توان به دو ویژگی اصلی در ردیاب‌ها اشاره کرد.

اولین ویژگی تکنولوژی بهترین جی پی اس در خودرو است. که کار اصلی آن به دست آوردن موقعیت جغرافیایی خودرو می‌باشد.

دومین ویژگی یک GPS تکنولوژی GPRS است که به این معنی‌ست که اطلاعات موقعیتی به دست آمده را از طریق اینترنت سیم کارت و پروتکل GPRS به تلفن همراه صاحب خودرو انتقال می‌دهد. هدف اصلی استفاده از GPS خودرو همین موضوع است. البته دیگر امکانات و کارآیی‌های جانبی نیز در این دستگاه تعبیه شده است. که می‌تواند این دستگاه را به یک وسیله‌ی مهم و پر استفاده برای صاحبان خودرو تبدیل کند. همچنین شما می توانید با تماس با واحد فروش مهان اسمارت از سایر امکانات و تجهیزات مناسب با خودرو خود با خبر شوید.  پشتیبانی…