پت یاب (نرم افزار ردیاب حیوانات)

پت یاب (نرم افزار ردیاب حیوانات) حیوانات خانگی و زینتی و یا حتی برخی حیوانات بزرگ تر مانند اسب، گاو و … می توانند فارغ از ارزش مالی آنها برای صاحبان خود بسیار ارزشمند باشند. چرا که حیوانات از دیرباز همراه و همدل انسان ها بوده اند. ازین رو شرکت مهان اسمارت با ارائه سامانه پت یاب اقدام به همراهی شما عزیزان در مدیریت حیوانات خانگی نموده است.

با افزایش روزافزون جمعیت و شلوغی شهرها و روستاها. همواره شاهد آن هستیم که خانواده ها بسیاری نگران گم شدن حیوانات خود هستند. بنابراین کارشناسان مهان اسمارت با ارائه راهکارهای ردیابی اشخاص به کمک شما آماده اند.

از طرفی مراقبت از حیوانات زینتی، پت های خانگی، حیوانات مزرعه و … نیز شرایط خاص خود را دارد. که با افزایش قیمت و ارزش معنوی آنها در جامعه  این نیاز بیش از پیش احساس می شود. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب حیوانات بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر می باشد.

ردیاب حیوانات
نرم افزار پت یاب

از آنجا که حیوانات خانگی از لحاظ مادی و روحی جزو یکی از مهمترین دارایی های با ارزش انسان ها می باشد و در مواقعی کنترل و نظارت بر حیوانات به مراتب مشکل تر از انسان ها  و دیگر اشیاء می باشد. 

بنابراین تیم نرم افزار مهان اسمارت برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه نرم افزار تخصصی پت یاب  (نرم افزار ردیاب حیوانات) نمود. تا همواره در کنار مشتریان خود باشد. و مانعی برای دور شدن این موجودات ارزشمند از خانوده و خانه خود باشیم.

نرم افزار پت یاب با گزارشات خاص علاوه بر مدیریت مسیر تردد. برخی گزارشات مد نظر صاحبان آنها از جمله میزان مسیر طی شده، تاریخ واکسن، مراجعات دامپزشکی و … را نیز ارایه می دهد.