نرم افزار مدیریت ناوگان شرکت های پخش

نرم افزار مدیریت ناوگان

سامانه مدیریت ناوگان پخش

سامانه مدیریت ناوگان پخش و توزیع، با استفاده از ابزارهای نوین و نرم افزارهای گوناگون، به شرکت ها و صاحبان صنایع در هر ابعادی که باشند. کمک خواهد کرد تا فعالیت های زنجیره تأمین و لجستیک خود را ارتقا بخشند.

از جمله این فعالیت ها :

مدیریت انبار، مدیریت موجودی و مدیریت سفارش (سفارشات خرید و فروش) به درستی و بیشترین بازدهی انجام دهند. طراحی سیستم های نرم افزاری مدیریت پخش مویرگی برای شرکت های تولیدی، این فرآیند را ساده تر نیز کرده و در راستای بهبود رضایت مشتری، کاهش زمان سفارش و کنترل هزینه ها در کل زنجیره تهیه و توزیع کالا ، قدرت مدیران را افزایش داده است.

سخه نرم افزاری مدیریت ناوگان شرکت های پخش مهان اسمارت، شامل مدیریت مسیر تردد، نقاط مد نظر یا check point و بررسی زمان و نحوه تعامل با نقاط مورد نظر را دارد.

همچنین با ارائه گزارشات متنوع از نحوه عملکرد خودرو و راننده سهولت مدیریت ناوگان پخش را فراهم می آورد. همچنین این امکان وجود دارد تا اطلاعات حاصله با هریک از نرم افزار ها و دیتابیس های شرکت های پخش قابل تعامل باشد.

فقط با یک بار وارد کردن اطلاعات در این نرم افزار به راحتی می توانید بسیاری از فرآیندها و عملکرد شرکت یا سازمان خود را از طریق موبایل یا رایانه شخصی مدیریت کنید. این اپلیکیشن ، توزیع کنندگان را قادر می سازد در هر شرایط و مکانی ، کل چرخه فروش و تحویل محصولات را در لحظه پردازش کنند.

شرکتها می توانند به کمک این سامانه ، تسلط خود بر ثبت سفارشات و پخش کالا را افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند کالاهای تولید آنها در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه های حمل به دست مشتریان می رسد.

مدیریت ناوگان پخش
نرم افزار مدیریت ناوگان

نرم‌ افزار مدیریت پخش چیست؟

نرم افزار مدیریت پخش سیستم نرم افزاری است. که دربرگیرنده‌ نظارت بر فعالیت ‌هایی نظیر خرید و فروش کالا، توزیع، انبارداری، استعلام موجودی و لجستیک می‌شود. که رسیدن به راندمان بالا، سوددهی بیشتر و حفظ رضایت مشتری از اهداف مهم آن به شمار می‌آید. مدیریت موفق در زمینه‌ی پخش نیازمند سیستمی جامع و مسلط به کلیه‌ بخش‌ های موجود در یک شرکت، کارخانه و هر کسب و کاری است. که برای رسیدن به موفقیت نیازمند شناخت فرصت‌ های اصلی رشد و نیازهای اصلی بازار هستند. همچنین میزان فروش بالای محصول نیز ارتباط مستقیمی با میزان سوددهی کسب و کارها دارد. بنابراین استفاده از نرم‌افزار مدیریت توزیع و پخش می‌تواند گام مهمی جهت تحقق این امر و افزایش طول عمر شرکت باشد.

هدف اصلی نرم‌ افزار مدیریت پخش

نرم ‌افزار مدیریت پخش و توزیع، مجموعه ‌ای است .که از طریق مدیریت پیشرفته‌ قیمت، سفارشات ، فروش و پخش و توزیع محصول، شرکت‌ ها را قادر به رسیدن به فروش فعال و بهره‌ وری بیشتری می‌سازد. به کمک این نرم ‌افزار شرکت ‌ها می‌توانند کلیه‌ فعالیت‌ های موجود در دفاتر، انبارها و … را به صورت یکپارچه به نرم ‌افزار متصل کرده و با مدیریتی پیشرفته به سوددهی بالا و موفقیت در بازار رقابت دست یابند.

نرم ‌افزار مدیریت پخش به شرکت ‌ها کمک می‌کند تا با رصد دقیق بازار،‌ پاسخگوی نیاز مشتریان و تقاضای روز بازار باشند. حجم بالای تراکنش ‌ها، فعالیت ‌های مختلف ثبت و ضبط، امور انبارداری و حمل ونقل، مدیریت پخش را تبدیل به امری حساس و مهم در بخش توزیع و پخش کالا کرده است. حضور فعال و مداوم با حداقل خطا و رفع نواقص موجود در فرآیند پخش کالا، اهمیت بالایی در تداوم حضور شرکت‌ها در بازار رقابت دارد. استفاده از این نرم‌افزار به کاهش هزینه ‌های تولید‌کننده و ارائه‌ خدمات کمک می‌کند. امری که رضایت مشتری و افزایش فروش محصول را در بر خواهد داشت.  مهان اسمارت.