ویژگی ها و مزایای استفاده از ردیاب خودروهای امدادی و یدک کش

جی پی اس امداد

ویژگی ها و مزایای استفاده از ردیاب خودروهای امدادی و یدک کش مهان اسمارت

ردیاب های GPS بهترین راه برای مدیریت یدک کش ها و برخورد بهتر با مشتریان هستند. به عنوان یک مالک شرکت یدک کش، می توانید اولین کسی باشید که خودرو خود را در صحنه ارائه می دهد. شرکت ها می توانند بر اساس نیاز بهترین دستگاه ردیاب GPS مناسب را برای خود انتخاب کنند.

بهبود بازیابی وسایل نقلیه گم شده یا دزدیده شده

نیسان ها ها یا خودروهای سبک یدک کش برعکس کامیون‌های یدک‌کش به شدت در معرض سرقت قرار دارند. هرچند در خصوص کامیون ها نیز نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که اقلام ارزشمندی در آن‌ها نگهداری می‌شود و آنها را هدف سارقان احتمالی قرار می‌دهد. ردیابی ناوگان مهم است زیرا مکان یدک کش های شما را نشان می دهد. 

دلایلی که شما به یک ردیاب جی پی اس برای خودروهای امدادی و یدک کش نیاز دارید؟

همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که دستگاه های ردیاب GPS برای شرکت های حمل و نقل بسیار مفید هستند تا بتوانند ناوگان را به ساده ترین شکل ردیابی و مدیریت کنند. برای شرکت های یدک کش، مهم است که به سرعت پاسخ دهند و کامیون ها را در جایی که لازم است ارائه دهند. ردیابی GPS برای اپراتورهای کامیون برای ارائه خدمات بهتر مفید است.

ردیاب GPS می تواند به اپراتور کامیون از بسیاری جهات مانند صرفه جویی در هزینه سوخت، تشخیص مکان کامیون، ایمنی راننده و موارد دیگر کمک کند. 

مزایای استفاده از دستگاه های GPS برای شرکت های خودروهای امدادی و یدک کش

نظارت و ایمنی راننده:

برای هر شرکت یدک کش، رانندگان آنها مفیدترین و مهم ترین منبع هستند. موفقیت چنین شرکت هایی عمدتاً به عملکرد راننده بستگی دارد و در چنین شرایطی، اطمینان از امنیت و نظارت بر رانندگان مهم است. دستگاه ردیاب جی پی اس به اپراتور کامیون یدک کش با ارائه یک وسیله ارتباطی و تبادل اطلاعات در زمان واقعی کمک می کند. به عنوان یک اپراتور می توانید ببینید که در جاده چه اتفاقی می افتد، راننده شما در کدام مسیر است و با چه سرعتی رانندگی می کند. با نظارت بر رانندگان، شرکت‌های کامیون یدک‌کش نه تنها می‌توانند رانندگان خود را زیر نظر بگیرند، بلکه می‌توانند گام‌های بیشتری برای ایمنی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کارایی بیشتر بردارند.

بهبود خدمات مشتری:

برای خدمات بهتر و بهتر به مشتریان، دستگاه ردیابی GPS نقش مهمی ایفا می کند. در تجارت یدک کش زمان بندی دقیق بیشترین اهمیت را دارد. به عنوان یک اپراتور کامیون می توانید در هر زمان و از هر مکانی در منطقه خدمات خود از مشتری تماس بگیرید. با دستگاه ردیاب جی پی اس می توانید مکان فعلی تمام کامیون های خود را در جاده دریافت کنید و سپس می توانید نزدیک ترین کامیون را ارسال کنید. همچنین می توانید زمان رسیدن را تخمین بزنید و با اطمینان بیشتری با مشتریان ارتباط برقرار کنید. دستگاه ردیابی GPS به بهبود زمان پاسخگویی مشتری کمک می کند. مشتریانی که در کنار جاده گیر افتاده اند به خدمات سریع تری نیاز دارند و اگر او آن را دریافت کند، به احتمال زیاد می تواند شرکت شما را به دوستان خود توصیه کند. بنابراین راه حل ردیابی GPS به شرکت های یدک کش کمک می کند تا یک ارتباط قوی با مشتری ایجاد کنند.

ایمنی و حفاظت:

برای شرکت های یدک کش، امنیت وسیله نقلیه مشتری به اندازه ایمنی وسیله نقلیه خودشان مهم است. راه حل ردیابی GPS به اپراتور کامیون کمک می کند تا مکان، سرعت و مسیر را ردیابی کند. با نظارت زمان واقعی، اپراتور کامیون می تواند به راحتی جزئیات مربوط به وسیله نقلیه را دریافت کند و در مواقع اضطراری می تواند کمک را برای راننده کامیون ارسال کند. ویژگی‌هایی مانند حصار جغرافیایی، هشدارهای سفارشی و تشخیص مکان به پیشگیری از سرقت کمک می‌کنند.

شرکت مهان اسمارت ردیاب هایی را ارائه داده ویژه امداد خودروها که مورد تائید نیروی انتظامی نیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد کافیست با کارشناسان فروش ما در مجموعه مهان اسمارت در ارتباط باشید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.