مزایای نرم افزار ردیاب خودرو ایرانی چیست ؟

نرم افزار ردیابی خودرو فارسی

مزایای نرم افزار ردیاب خودرو ایرانی (داخلی)

نرم افزار ردیابی خودرو چیست؟

با ساده‌ترین تعریف شروع می کنیم، نرم افزار ردیابی خودرو سیستمی است. که به لطف طراحی پیچیده و محاسبات دقیق متخصصان با کمک تکنولوژی روز دنیا، ردیابی و کنترل وسایل نقلیه را از طریق رایانه، تلفن همراه، تبلت و… به صورت شبانه‌روزی فراهم می‌کند. سیستم‌های ردیابی خودرو امکان ردیابی لحظه‌ای و تاریخ، سرعت خودرو، مسیرهایی که پیموده‌اند، نقاط توقف، زمان‌های بی‌کار را بر روی نقشه‌ها فراهم می‌کند که یک رجیستری و نقطه چک با گزارش‌های گذشته و حال را ارائه می‌دهد.

نرم افزار ردیابی

سرور چیست ؟ (SERVER)

همانطور که میدانید سرورها جز اصلی و اجتناب ناپذیر یک سامانه نرم افزاری هستند. نرم افزار ردیابی یا همان نرم افزارهای مدیریت ناوگان هم از این نیاز مستثنا نیستند. زمانی که ردیاب ها اطلاعات جغرافیایی یا همان لوکیشن را ارسال می کنند. این اطلاعات داخل دیتابیس های مستقر روی سرور ها ذخیر می شوند. تا هر زمانی که کاربران نیاز به بازبینی مسیر حرکت، سرعت، توقف و …. اطلاعات را داشتند. با یک کلیک ساده اطلاعات را روی صفحه نمایش خود مشاهده نمایند.

نرم افزارهای ردیابی از حیث سرور به دو دسته تقسیم می شوند. ۱٫ نرم افزارهای ردیابی با سرور داخلی (ایرانی) ۲٫ نرم افزار های ردیابی با سرور خارجی

 

 

مزیت سرورهای داخلی (ایرانی)

دسترسی راحت به داده ها: با توجه به اینکه کاربران بیش از هر زمانی نیاز به دسترسی سریع به داده های ردیاب خود دارند. همچنین برخی کاربران خواهان امکان ارائه مستندات قانونی به برخی مراجع ذیصلاح  هستند؛ بهتر است. سرورهای محل ذخیره اطلاعات ارسالی توسط ردیاب ها (ردیاب شخصی، ردیاب خودرویی، ردیاب حیوانات و …) در ایران و تحت اختیار کامل شرکت ارائه دهنده خدمات باشند.
پشتیبانی سریع و راحت: از جمله ویژگی های سرورهای داخلی دسترسی راحت به تیم پشتیبانی جهت آموزش و رفع اشکلات احتمالی است. به این معنی که هرزمان شما نیاز به پرسیدن سوال و یا دریافت راهنمایی از عملکرد نرم افزار داشته باشید می توانید به راحتی با کارشناسان شرکت مهان اسمارت در تماس باشید.
قیمت مناسب و ثابت: یکی از مزیت های نرم افزار ردیابی خودرو ایرانی عدم تأثیر مستقیم قیمت ارز بر قیمت خدمات است. آنچه که مشخص است. در همه دنیا، استفاده از خدمات نرم افزاری آنلاین نیاز به پرداخت های دوره ای بعنوان آبونمان (هزینه نگهداری از داده های مشتری) دارند. که با استفاده از نرم افزار ایرانی شما از تحمیل هزینه های بالای ارزی خلاص می شوید.
قابلیت اصلاح و به روزرسانی سریع : امکان تغییرات حسب نیاز مشتری. زمانی که شما از نرم افزار ردیابی خودرو با سرور ایرانی استفاده می کنید. می توایند پیشنهادات و انتقادات خود را به شرکت ارائه رهنده خدمات ارائه دهید. و شرکت با بررسی و امکان سنجی آن این تغییرات را اعمال خواهد نمود. درحالی که در نرم افزار خارجی چنین امکانی وجود نخواهد داشت.
استفاده از رابط کاربری فارسی و کاربردی: نرم افزار ردیابی خودرو مهان اسمارت  توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است. تمام لایه ها حسب نیاز کاربران ایرانی و بسیار ساده و قابل درک برای عموم ساخته شده است. لیکن استفاده از ان بدون هیچ آموزی به آسانی میسر است. درحالی که نرم افزار های ردیاب خودرو خارجی مانند: نرم افزار سینوترک یک نرم افزار ساخت چین است. این نرم افزار به زبان های مختلف ترجمه شده است.

برخی از قابلیت های نرم افزار مدیریت ناوگان خودرو مهان اسمارت

گزارش لحظه‌ای و دقیق روزانه، هفتگی، ماهانه و …. (زمان، مسافت، اخطارها)

گزارش و تحلیل عملکرد راننده

نرم افزار ردیابی خودرو

قابلیت تنظیم هشدارها با درجه حساسیتهای مختلف

نظارت لحظه‌ای ناوگان روی نقشه بدون محدودیت جغرافیایی

ارائه گزارشات سفارشی روزانه (سرعت، مسافت طی شده، مسیرهای پیموده شده و…)

قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی با اشکال مختلف

گزارش خروج یا ورود به محدوده خاص

قابلیت نمایش راننده های فعال و غیر فعال

ابزار تعریف محدوده جغرافیایی برای گروه های مختلف خودرویی با اشکال دلخواه

امکان ارسال هشدارها به صورت پیامک جهت سهولت امداد رسانی و پیشگیری از خطر

گزارشات تعمیر و نگهداری  : 

تعویض روغن

سرویس دوره ای

تسمه تایم

لنت ترمز

ایجاد راحت هرنوع سرویس مورد نیاز

 

لیست  برخی سخت افزارهای موجود سرور : نرم افزار تلتونیکا ، نرم افزار سینوترک ، نرم افزار کانکاکس ، نرم افزار کوبان ،  نرم افزار اسمارت تک ، نرم افزار تکسا ، نرم افزار وایزر ، نرم افزار زنوتیک ، نرم افزار های ویژن و  …

نحوه خرید :

می توانید از طریق افزودن به سبد خرید ، خرید خود را نهایی کنید و یا برای خرید حضوری به دفتر مهان اسمارت مراجعه کنید ، همچنان می توانید از با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

مجوزهای لازم فروشگاه مهان اسمارت

ما مفتخریم سایت ردیاب مهان اسمارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان نظارت بر سایت های اینترنتی از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد. همچنین درگاه امن بانکی می باشد.

همچنین شرکت مهان اسمارت عضو سندیکای شرکت های شناسایی و مکانیابی اتاق بازرگانی می باشد.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.