کنترل نیروی انسانی با ردیاب های مهان اسمارت

ردیابی نیروی کار

کنترل نیروی انسانی با ردیاب های مهان اسمارت

چگونه از طریق ردیاب های مهان اسمارت می توان نیروی انسانی خود را به بهترین شکل ممکن ردیابی کرد ؟

صاحبان اکثر مشاغل میخواهند در ساعات کار بر کارکنان خود نظارت و ردیابی کنند . بنابراین ، این سوال پیش می آید ؛ بهترین ، ساده ترین و اقتصادی ترین راهی که صاحبان مشاغل میتواند برای نظارت بر نیروی کار طی کند ، چیست ؟

خوشبختانه بسیاری از راه حل های ردیابی GPS  شخص ثالث وجود دارد که ویژگی های زیادی را ارائه میدهد و مهمتر از همه ، هزینه زیادی برای اجرا ندارد .

 اگر صاحب مشاغل هستید ، میتوانید به راحتی ده ها سیستم مختلف را پیدا کنید که دارای مجموعه ای از گزینه ها و ویژگی های خاص خود هستند .

زمانی که شغل شما به گونه ای است که تعدادی از پرسنل شما خارج از محیط شرکت فعالیت دارند و خارج دید شما هستند. شما نظارتی به ورود و خروج و فعالیت آنها ندارید ، بهترین راه نظارت آنان ردیاب ها می باشد و ردیابی موقعیت کارکنان منطقی است .

 به هر حال ، شما نمیتوانید مشکلاتی را که نمیبینید برطرف کنید. این بدان معناست که شما میتوانید زمان و حضور آنها را بر اساس مکان آنها پیگیری کنید بدون اینکه نیازی به سفر و جابه جایی شما باشد .

تقریباً غیرممکن است که تمام تیم میدانی خود را به صورت دستی پیگیری کنید. به طور مثال: در گزارش وضعیت ساخت و ساز ها، دریافتیم که ۵۶ درصد از مالکان و مدیران شرکت های ساختمانی هر هفته به طور متوسط ​​۱۱ ساعت وقت خود را برای بررسی نیروهای خود اختصاص می دهند .

راه حل چیست ؟

  • یک برنامه ردیابی GPS کارمند ، اعزام نیروی کار شما را آسان تر می کند و این به شما زمان بیشتری می دهد تا در هنگام ایجاد اعتماد با اعضای تیم خود ، روی کارهای دیگر تمرکز کنید.
  • داده های GPS به شما این امکان را میدهد که مطلع شوید کدام یک از کارمندان دیرتر به محل کار حضور پیدا می کنند یا زودتر از موعد خود محل کار را ترک می کنند .
  • ردیابی موقعیت مکانی کارکنان از طریق تلفن همراه امکان پذیر می باشد. و به نوعی ردیابی قابل اعتماد با استفاده از موقعیت ترکیبی (Wifi) و (GPS) امکان پذیر میباشد .
  • در واقع موقعیت مکانی ، فعالیت و موقعیت شغلی کارکنان را روی نقشه مشاهده کنید. داشبورد فرمان و کنترل بصری که از طریق وب یا برنامه تلفن همراه در دسترس است .
  • قوانین کار را بر اساس مکان ، افراد و زمان ایجاد کنید. براساس هر رویدادی در این زمینه هشدار دریافت کنید .  مثال : ورود / خروج ، تاخیرها / انحرافات و موارد دیگر .
  • برنامه ردیابی GPS کارمند از دستگاه های Android و iOS پشتیبانی میکند .
  • یک سیستم زمان بندی مبتنی بر تقویم که در آن برنامه های کارکنان را میتوان در یک نمای ترکیبی مشاهده کرد. و تکالیف زمان بندی جدیدی را تعیین کرد .
  •  فرآیند واگذاری مشاغل پویا که در آن کارکنان برنامه های خود را بر اساس موقعیت مکانی ، حجم کار و جزئیات شغل به صورت لحظه ای دریافت می کنند .
  • شما میتوانید از طریق این ردیاب ها یک برنامه پیگیری سفارشی برای هر کارمند (یا گروه) بر اساس برنامه کاری و منطقه زمانی آنها تنظیم کنید .

 تعیین “وظایف” و “مشاغل” :

برای هر کارمند (یا گروه) “قوانین کار” سفارشی ایجاد کنید تا برنامه ریزی و اعزام را بر اساس فعالیت (یا عدم فعالیت) از محل انجام دهید .

حال با این تکنولوژی هم مدیران به راحتی به کارهای خود میرسند. هم اینکه حق و حقوق کارمندان ضایع نشده ، چرا که مدت کارکرد و زمان فعالیتشان به راحتی از طریق این ردیاب ها قابل بررسی میباشد .

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و یا ار فروشگاه ما دیدن فرمایید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.