فناوری GPS به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کشاورزی

ردیابی در کشاورزی

فناوری GPS به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کشاورزی

صنعت کشاورزی اولین پذیرنده فناوری و ابزارهای ردیابی ناوگان است. گاو آهن، تراکتور، کمباین و غیره در واقع شروع کشاورزی هوشمند بودند و امروزه، صنعت کشاورزی ایالات متحده همچنان از فناوری جدید مانند تله‌ماتیک برای بهبود تجارت خود استفاده می‌کند.

«کشاورزی هوشمند» به فناوری‌هایی گفته می‌شود که برای بهبود کارایی طراحی شده‌اند، زیرا تقاضا برای تولید محصول بیشتر با استفاده از منابع کمتر همچنان در حال رشد است.

 با کشاورزی هوشمند، کشاورزان کنترل کسب و کار خود را در دست می گیرند. و با فناوری GPS به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کشاورزی آنها را قادر می سازد تا تفاوت ایجاد کنند.

امروزه کشاورزان به لطف GPS مزرعه در فعالیت های کشاورزی دقیق خود بهره وری و کارآمدتر می شوند. بسیاری از آن برای نقشه برداری از مرزهای مزارع، جاده ها و سیستم های آبیاری استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند مناطق مشکل دار در محصولات مانند علف های هرز، آفات یا بیماری ها را به منظور اتخاذ تصمیمات مدیریتی در آینده مشخص کنند. GPS حتی به کشاورزان اجازه می دهد تا در شرایط میدانی با دید کم مانند باران، گرد و غبار، مه و تاریکی کار کنند!

۵ مزیت دستگاه های ردیابی GPS در کشاورزی

  1. مرزهای فیلد مجازی ایجاد کنید

Geofence ها مرزهای مجازی را در اطراف مکان های کلیدی ایجاد می کنند. 

در کشاورزی، ژئوفنس ها همچنین به شناسایی مناطقی که باید با استفاده از وسایل نقلیه از آنها اجتناب شود یا مناطقی که نیاز به مراقبت دارند کمک می کند.

همچنین می توانید از geofencing برای موارد زیر استفاده کنید:

مناطق هدف را برای کوددهی و برداشت در اولویت قرار دهید تا با چرخه‌ها و فشارهای پرتقاضا همراه باشید .

مناطقی را که باید برای مدت طولانی برای کشت خاک به حال خود رها شوند، “حصار بکشید”.

زمین هایی را که حیوانات مزرعه در آن در حال چرا هستند جدا کنید تا از تصادف یا آسیب به انسان و دام جلوگیری شود.

  1. پیگیری تجهیزات مزرعه و کارگران

دستگاه‌های ردیابی GPS و راه‌حل‌های مدیریت ناوگان، شناسایی محل قرارگیری وسایل نقلیه و تجهیزات را آسان می‌کنند. 

ردیابی GPS همچنین به مکانی که کارگران مزرعه در هر زمان مستقر هستند، دید می دهد. این می تواند به تصمیم گیری و بهبود ارتباطات کمک کند. بعلاوه، با نظارت زمان واقعی بر تجهیزات شما، نظارت کمتری مورد نیاز است که به این معنی است که کارگران کمتری می توانند مناطق بزرگ تری را مدیریت کنند و هزینه کار فصلی را کاهش می دهد.

  1. محافظت در برابر سرقت

جدیدترین گزارش ثبت ملی تجهیزات (NER) به داده‌های مرکز اطلاعات جرایم ملی (NCIC) اشاره می‌کند که نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰۰۰ گزارش دزدیده شده در مزرعه و تجهیزات ساختمانی در سال ۲۰۱۶ وجود داشته است. بسیار کاهش یافته. نه تنها همیشه می‌دانید وسایل نقلیه و تجهیزاتتان کجا هستند، اگر یکی از آنها به سرقت رفت، بازیابی بسیار آسان‌تر است زیرا مقامات می‌توانند ردیابی GPS را دنبال کنند.

  1. مسیرهای کشاورزی را بهبود بخشید

 با ردیابی GPS برای تجهیزات مزرعه، ناوبری به یک مشکل تبدیل می شود. با رعایت کارآمدترین مسیرها، مصرف سوخت و فرسودگی وسایل نقلیه و تجهیزات خود را نیز کاهش خواهید داد.

  1. چرخه عمر تجهیزات مزرعه را بهینه کنید

تجهیزات مزرعه جی پی اس دوام بیشتری دارند! کشاورزان می توانند با استفاده از سیستم های مبتنی بر GPS برای مدیریت فعال تعمیر و نگهداری تجهیزات از طریق ردیابی ساعت موتور، عمر تجهیزات خود را افزایش دهند.

 نظارت بر اطلاعات مهم تشخیصی وسیله نقلیه و تجهیزات می‌تواند به شناسایی مشکلات احتمالی در مراحل اولیه کمک کند تا بتوان آنها را زودتر سرویس کرد. این امر با اعمال تعمیرات کوچک که هزینه کمتری دارند، تعمیرات گران قیمت را کاهش می دهد.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.