شارژر و ردیاب تلفن در یک واحد

ردیاب پاوربانک

شارژر و ردیاب تلفن در یک واحد

در این مقاله سعی داریم به بررسی پاوربانک Orbit که یک شارژر و ردیاب تلفن در یک واحد هستند بپردازیم

پاوربانک Orbit یک باتری خارجی معمولی نیست. یک ردیاب بلوتوثی است که می توانید با فشار دادن یک دکمه تلفن خود را پیدا کنید و یا با استفاده از تلفن خود Orbit را پیدا کنید.

پاوربانک Orbit همچنین به عنوان یک کنترل از راه دور دوربین عمل می کند، بنابراین می توانید تلفن خود را نگه دارید و دکمه Orbit را فشار دهید تا سلفی بگیرید.

تعداد شارژ تلفنی که می توانید از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دریافت کنید بستگی به این دارد که چه گوشی دارید.

پورت خروجی یک USB-A است که در غیر این صورت به عنوان USB استاندارد شناخته می شود، برای شارژ آیفون یا هر چیزی که از کابل شارژ Apple Lightning استفاده می کند، مناسب است. پورت ورودی که برای شارژ خود پاوربانک استفاده می شود، یک میکرو USB معمولی است.

پاوربانک Orbit شارژ می کند، ردیابی می کند، اطلاع رسانی می کند و سلفی می گیرد.

یک ردیاب بلوتوث داخلی وجود دارد که به هر دو صورت کار می کند. برای اتصال پاوربانک به گوشی خود باید برنامه را دانلود کنید. اگر گوشی خود را اشتباه قرار دهید، می توانید دکمه پایین پاوربانک Orbit را فشار دهید و گوشی شما صدای بلندی تولید می کند. برعکس، اگر برنامه را روی گوشی خود باز کنید و روی Find Orbit Powerbank ضربه بزنید، صدای بلندی خواهید شنید که به شما امکان می دهد پاوربانک خود را پیدا کنید.

پاوربانک Orbit همچنین به عنوان کنترل از راه دور دوربین عمل می کند.

از دیگر ویژگی‌های خوب می‌توان به هشدار جدایی اشاره کرد، بنابراین اگر تلفن شما و پاوربانک محدوده بلوتوث را از یکدیگر (حدود 20 فوت) خارج کنند، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

شما می توانید بسته باتری 5000 میلی آمپر و همچنین می توانید یک ردیاب بلوتوث را با قیمت کمتر خریداری کنید. با این حال، اگر قصد انجام هر دو را دارید، احتمالاً می توانید با خرید پاوربانک Orbit درهزینه خود صرفه جویی کنید.

این یک ردیاب بلوتوث است. پاوربانک گوشی شما را ردیابی می کند و تلفن شما می تواند آن را ردیابی کند. پاوربانک Orbit دارای دکمه شاتر از راه دور دوربین است که برای سلفی و عکس های گروهی عالی است.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.