ردیاب های خودرو برای وسایل نقلیه الکتریکی

ردیاب خودروهای برقی

ردیاب های خودرو برای وسایل نقلیه الکتریکی

محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی در سرتاسر جهان رو به افزایش است، هم به دلیل کاهش انتشار کربن و هم هزینه های جاری کمتر در مقایسه با خودروهای بنزینی و دیزلی. بریتانیا یکی از بزرگترین بازارهای اروپا برای فروش خودروهای الکتریکی است.

با رشد صنعت خودروسازی بدون آلایندگی که پیش بینی می شود تا سال 2026 به 20 درصد از کل فروش وسایل نقلیه برسد، صاحبان خودرو و کسانی که به دنبال خرید یک خودروی الکتریکی یا هیبریدی جدید هستند باید از نحوه ایمن نگه داشتن خودروی جدید خود آگاه باشند.

ردیاب های خودرو برای وسایل نقلیه الکتریکی

ردیاب خودرو را می توان بر روی هر وسیله نقلیه ای از جمله خودروهای برقی و هیبریدی، خودروهای بنزینی و دیزلی، موتورسیکلت ها و حتی دارایی های بدون موتور مانند کاروان ها نصب کرد.

اکثر ردیاب‌های خودرو از فناوری ردیابی GPS برای ردیابی وسایل نقلیه استفاده می‌کنند، با این حال، فناوری ردیابی برتر VHF است. فناوری ردیابی خودرو VHF می‌تواند وسایل نقلیه را حتی اگر در زیر زمین، در گاراژ یا در کانتینر باشند ردیابی کند، به این معنی که وسیله نقلیه شما می‌تواند همیشه با دقت بیشتری کنترل شود. فن آوری GPS می تواند به راحتی توسط مجرمان مسدود شود، بنابراین انتخاب یک ردیاب با فناوری ضد پارازیت برای یافتن بهترین ردیاب برای شما بسیار مهم است.

سیستم‌های بازیابی خودرو Tracker تنها ردیاب خودرو در بریتانیا هستند که مجوز استفاده از فناوری VHF را دارند.

آیا ردیاب خودرو می تواند باتری را خالی کند؟

برخی از مصرف‌کنندگان نگران هستند که ردیاب‌های خودرو باتری خودروی آن‌ها را خالی می‌کنند، که نگرانی خاصی برای دارندگان خودروهای برقی خواهد بود. با این حال، این نگرانی بی اساس است. ردیاب خودرو در واقع انرژی بسیار کمی مصرف می کند و بنابراین بعید است که روی باتری ماشین شما تأثیر بگذارد.

در مورد وسایل نقلیه الکتریکی، خودرو یا به طور معمول شارژ می شود (مثلاً در طول شب) یا در حین رانندگی شارژ می شود. بنابراین اگر کسی که به دنبال خرید یک خودروی الکتریکی جدید است نگران تأثیر یک ردیاب بر روی باتری ماشین خود باشد، هرگز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

مزایای ردیاب برای خودروهای الکتریکی

ردیاب های خودرو برای وسایل نقلیه الکتریکی دارای مزایای متعددی هم به عنوان یک اقدام امنیتی و هم به عنوان سرمایه گذاری هستند.

ردیاب خودرو می تواند به جلوگیری از سرقت خودرو بدون کلید کمک کند

در صورت سرقت، اگر خودروی آنها از محیط امنیتی از پیش تعیین شده خارج شود (هشدارهای Geofence) به مالکان اطلاع داده می شود.

ردیاب خودرو می تواند حق بیمه خودروهای برقی را کاهش دهد

نصب ردیاب خودروی مورد تایید Thatcham می‌تواند حق بیمه را کاهش دهد و گزینه‌های بیمه بیشتری را از سوی ارائه‌دهندگانی که خودروهای الکتریکی ردیابی نشده را بیمه نمی‌کنند، باز کند.

ردیاب های خودرو می توانند از سلامت وسیله نقلیه شما محافظت کنند

هشدارهای سلامت خودرو می تواند به صاحبان عیوب و نگرانی های فنی هشدار دهد و به طور بالقوه هزینه های گاراژ و خرابی های غیرمنتظره را کاهش دهد.

ردیاب خودرو می تواند هزینه سرقت خودرو را کاهش دهد

اگر ماشین شما دزدیده شود و ردیاب ندارید، پلیس راهی برای ردیابی آن وسیله نقلیه ندارد . با استفاده از ردیاب خودرو و سیستم بازیابی ردیاب، شما شانس بسیار بیشتری برای بازگرداندن وسیله نقلیه خود بدون آسیب یا دستکاری در زمان رکورد دارید، که نیاز به مشارکت بیمه‌گران را نفی می‌کند و از مازاد بیمه پرهزینه صرفه‌جویی می‌کند.

نکات امنیتی برای خودروهای هیبریدی و الکتریکی

هنگام رانندگی با یک وسیله نقلیه الکتریکی یا هیبریدی، تمرین عادات امنیتی خوب بسیار مهم است. 

دارندگان خودروهای برقی همیشه باید به دنبال موارد زیر باشند:

     در جایی که امکان دارد در یک مکان امن پارک کنید و در حالت ایده آل در یک گاراژ پارک کنید

     درگاه های شارژ الکتریکی را زمانی که استفاده نمی کنید خاموش کنید

     وسیله نقلیه خود را مرتب نگه دارید و اشیاء قیمتی را از دید دور نگه دارید

     اگر کلیدهای خود را گم کردید، فوراً با یک قفل ساز خودکار تماس بگیرید

     قفل فرمان را نصب کنید

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.