ردیاب جی پی اس برای مجریان قانون

ردیابی جی پی اس برای مجریان قانون

ردیاب جی پی اس برای مجریان قانون

راه‌های زیادی وجود دارد که دستگاه‌های ردیاب کار را ساده‌تر می‌کنند و حتی به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کنند. اما بسیاری از شواهد نشان می‌دهند که دستگاه‌های ردیابی جی پی اس به مجریان قانون اجازه داده و به آنها کمک کرده تا مجرمان را دستگیر کنند و از شهروندان محافظت کنند.

سازمان‌های مجری قانون بیشتر به ابزارها و فناوری‌های مدرن برای افزایش کارایی روی می‌آورند.

چرا پلیس از ردیابی GPS استفاده می کند؟

 ردیابی جی پی اس به مجریان قانون داده های ارزشمندی را ارائه می دهد که آنها می توانند برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک  از آن استفاده کنند.

روش هایی که ناوگان پلیس می تواند از ردیابی GPS برای بهبود عملیات روزانه ناوگان استفاده کند

بهبود پوشش گشت

 استفاده از دستگاه‌های ردیابی GPS به ناوگان پلیس این امکان را می‌دهد تا مناطق بزرگ‌تر را با وسایل نقلیه کمتر به طور مؤثرتری پوشش دهند. پلیس باید یک منطقه وسیع را با وسایل نقلیه گشت زنی فعال پوشش دهند، که می تواند منجر به کاهش درک حضور پلیس و تأثیر منفی بر امنیت عمومی شود. بهینه سازی مسیرهای گشت زنی از طریق ردیابی ناوگان به افزایش کارآمد گشت زنی و همچنین درک حضور پلیس کمک می کند – که به عنوان یک بازدارنده قوی برای فعالیت های مجرمانه عمل می کند.

علاوه بر این، geofencing در نرم افزار ردیابی یک ابزار ارزشمند است که می تواند برای اطلاع شما در مورد زمانی که وسایل نقلیه مجهز به دستگاه ردیاب وسیله نقلیه وارد یا خروج از مناطق با جرم و جنایت بالا می شوند، مورد استفاده قرار گیرد. این به مجریان قانون اجازه می دهد تا مرزهای مجازی ایجاد کند که با مکان های فیزیکی در دنیای واقعی مطابقت دارد. این نه تنها می تواند به بهبود عملیات ناوگان در مناطق پر جرم کمک کند، بلکه این عنصر از ردیابی GPS پلیس می تواند با ردیابی دقیق زمان و مکان ورود یا خروج خودروهای گشتی آنها به یک منطقه مشخص، به بهبود ایمنی افسران کمک کند.

افزایش شفافیت و پاسخگویی

سازمان های مجری قانون در سراسر کشور بیش از هر زمان دیگری تحت نظارت هستند.

برای محافظت از مردم و افسران پلیس، داشبورد و دوربین های بدنه به سرعت تبدیل به یک موضوع استاندارد برای اجرای قانون می شوند.

کاهش هزینه های ناوگان

سازمان‌های مجری قانون که ردیابی GPS را برای وسایل نقلیه پلیس پیاده‌سازی می‌کنند، می‌توانند این نوع هزینه‌های اتلاف ناوگان را با موارد زیر کاهش دهند:

    شناسایی رانندگانی که مکرراً سریع ترمز می کنند یا شتاب می گیرند

    تشخیص زمانی که وسایل نقلیه زمان زیادی را در بیکاری می گذرانند

    بهبود برنامه ریزی تعمیر و نگهداری

بهبود رفتار رانندگان

نرم‌افزار مدیریت ناوگان همراه با دستگاه‌های ردیاب GPS به شما امکان می‌دهد افسرانی را که عادت‌های رانندگی ناکارآمد یا خطرناک در جاده‌ها را انجام می‌دهند، شناسایی کرده و با آنها تماس بگیرید. استفاده از دستگاه‌های ردیابی GPS، روسای حوزه پلیس را قادر می‌سازد تا عادات رانندگی ایمن را در بین افسران خود به طور مؤثرتری اعمال کنند، که خطر تصادفات مرگبار، دادخواست‌ها و سایر موقعیت‌هایی را که می‌تواند ناشی از رفتارهای بد رانندگی باشد، کاهش می‌دهد.

با ردیابی ناوگان ، ویژه برای افسرانی که در تعقیب و گریز یک مظنون در حین تعقیب و گریز خودرو هستند مفید است. افسرانی که در مناطق ناآشنا سفر می کنند نیز می توانند ارتباط دائمی داشته باشند و دستورالعمل های دقیق دریافت کنند تا گم نشوند.

ردیابی GPS زمانی بسیار مفید است که ماموران مجری قانون نیاز به ردیابی محموله های مشکوک و نظارت بر سایر فعالیت های مجرمانه دارند، به ویژه هنگام انجام عملیات های مخفی. عمر باتری طولانی دستگاه های ردیابی GPS برای نظارت طولانی مدت عالی است.

پیشگیری از سرقت خودرو

امروزه، بسیاری از مراجع اجرای قانون از دستگاه های ردیابی GPS در برنامه های ماشین خود استفاده می کنند. معمولاً، ماشین‌های طعمه، اتومبیل‌های غیرقابل توصیفی هستند که مجهز به دستگاه‌های ردیابی جی‌پی‌اس هستند .

گزارش‌های تجزیه و تحلیل جرم نشان می‌دهند که هوندا، تویوتا و کامیون‌ها بیشترین احتمال سرقت را دارند. این خودروهای طعمه در محله های پرخطر یا در مناطقی رها می شوند که دچار سرقت خودرو شده اند.

دستگاه های ردیابی GPS برای اجرای قانون برای کمک به کاهش هزینه های سربار ناوگان و بهبود کارایی ضروری هستند.

ردیاب مجریان قانون و پلیس با جی پی اس معمولی تفاوت خاصی ندارد تنها در نرم افزار ردیابی تفاوت وجود دارد. از ردیاب‌های پرفروش بازار می‌توان به جی پی اس ماشین، ردیاب حیوانات و موقعیت‌یاب افراد اشاره کرد. شرکت مهان اسمارت با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه فروش و پشتیبانی سامانه ردیاب فعالیت دارد برای تهیه انواع ردیاب می‌توانید به وب سایت ما و یا با شماره تلفن ۹-۸۸۹۲۰۰۳۸-۰۲۱ تماس حاصل کنید. همکاران ما در مهان اسمارت پاسخگوی سؤالات و ابهامات شما هستند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.