ردیابی کامیون ها با GPS مهان اسمارت

ردیاب و جی پی اس مخصوص کامیون

هر آنچه باید درباره ردیابی کامیون ها با GPS بدانید

هر آنچه باید درباره ردیابی کامیون ها با  GPS بدانید متوجه خواهیم شد وسیله ای مفید برای ناوگان  می باشد. 

ردیابی GPS چیست؟

دستگاه های ردیابی GPS یکی از رایج ترین انواع سیستم های ردیابی است که امروزه در دسترس مشاغل و مصرف کنندگان است. به بیان ساده تر، ردیاب GPS دستگاهی است که از سیستم موقعیت یابی جهانی برای تعیین و ردیابی مکان خود (معمولاً وسیله نقلیه یا شخص) استفاده می کند .

چرا ردیابی ناوگان GPS برای مدیریت ناوگان بسیار مهم است؟

GPS خودرو می تواند به دلایل مختلف وسیله ای مفید برای ناوگان باشد. مهمتر از همه، دستگاههای ردیابی مکان خودرو را نشان می دهند ، اما مزایای آن فراتر از شناسایی مکان است. برخی دیگر از مزایای کلیدی عبارتند از:

ردیاب های وسیله نقلیه به شما امکان می دهد مکان راننده را شناسایی کرده و تعیین کنید که کدام راننده برای ارسال به محل کار مناسب تر است .

ردیابی خودروهای GPS می تواند امنیت ناوگان شما را افزایش دهد. ردیاب می تواند در صورت گم شدن وسیله نقلیه، به شما کمک کند تا دارایی سرقت شده را سریعتر پیدا  کنید.

کاهش هزینه های عملیاتی

آیا مهم نیست در مورد اعزام رانندگان در مسیرهای کارآمدتر ، هزینه های سوخت را کاهش دهید؟ ردیاب ها می توانند با ارائه بینش و اشراف بیشتر در خصوص عملیات ناوگان، داده های بیشتری در مورد وسایل نقلیه به شما ارائه می دهد. تا بتواند تأثیر گذاری تصمیمات و استراتژی های شما بر تجارت و نتیجه نهایی را تضمین کند.

ردیابی کامیون ها با GPS
ردیابی کامیون ها با GPS

کاهش مصرف سوخت و هزینه ها

قبل از پیشرفت در مورد GPS، مدیران ناوگان هیچ راهی نداشتند که بدانند کارکنان خود هر روز چه کاری انجام می دادند. در چه موقعیت قرار دارند و مقصد بعدیشان کجاست؟ آنها راهی نداشتند که بدانند چه کسانی را برای مشاغل اعزام می کنند ، چه زمانی کارها به پایان رسید و یا حتی در حال اتمام است .

بهبود امنیت

نصب ردیاب وسیله نقلیه GPS بر روی وسایل نقلیه و دارایی های ناوگان شما به افزایش امنیت ناوگان کمک می کند. در صورت سرقت یا گم شدن وسیله نقلیه یا داراییهای شما ردیاب GPS می تواند به شما کمک کند انها را پیدا کنید. شما می توانید به راحتی یک حصار مجازی در اطراف آنها ایجاد نمایید. تا در صورت خروج از منطقه از پیش تعیین شده (خصار) به ردیاب به شما هشدار دهد.

موارد استفاده ردیاب در مشاغل

ردیابی GPS همچنین در عملیات جستجو و نجات استفاده می شود.

ناوگان های تجاری اغلب از ردیابی GPS برای نظارت بر وسایل نقلیه ناوگان خود استفاده می کنند.

با نصب دستگاه های GPS بر روی وسایل نقلیه، مدیران ناوگان می توانند موقعیت رانندگان خود را ردیابی کرده و همچنین اطلاعات مهمی در مورد کارایی ناوگان خود دریافت کنند .

کاربردهای تفریحی GPS

اکثر فناوری هایی که قابل استفاده برای شخص می باشد مانند ساعت هایی که در دویدن ، دوچرخه سواری و پیاده روی استفاده می شود از ردیابی استفاده می کند و به کاربران اطلاعاتی در مورد مسافت طی شده، سرعت آنها یا مکان هایی که در بیابان هستند می دهد.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و یا ار فروشگاه ما دیدن فرمایید..

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.