برنامه ردیابی تلفن همراه

ردیابی تلفن همراه

برنامه ردیابی تلفن همراه نرم افزاری است که بر روی دستگاه دیگری برای ردیابی فعالیت آنها از جمله مکان GPS، گزارش تماس ، پیام های متنی و غیره نصب شده است . این نوع نرم افزار همچنین می تواند برای ردیابی فعالیت در رایانه یا تبلت نیز استفاده شود.

برنامه‌های ردیاب تلفن به طور گسترده توسط والدین برای آگاهی از فعالیت تلفنی فرزندشان برای ایمن نگه داشتن آنها یا توسط شرکت‌هایی که می‌خواهند فعالیت کارکنان خود را در حین کار نظارت کنند ، استفاده می‌کنند .

بیش از ۲۰ برنامه مختلف ردیابی گوشی می باشد بنابراین انتخاب یک برنامه مناسب حداقل می‌تواند بسیار دشوار باشد . برخی از نرم افزارها فقط گزینه های اساسی مانند ردیابی موقعیت مکانی GPS دارند ، در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های پیشرفته تری مانند ضبط تماس تلفنی ، نظارت بر رسانه های اجتماعی و دسترسی از راه دور به دوربین هستند.

۵ بهترین برنامه ردیابی تلفن همراه در سال ۲۰۲۰

 FlexiSpy: بهترین برای رهگیری و ضبط تماس تلفنی

mSpy: بهترین برای جاسوسی از پیام های متنی و برنامه های رسانه های اجتماعی

KidsGuard Pro: بهترین برای مانیتورینگ اندروید

Spyic: بهترین برای ردیابی موقعیت مکانی GPS

Cocospy: بهترین برای نظارت بر کارمندان

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار ردیابی مهان اسمارت کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مهم ترین ویژگی هایی که افراد در برنامه ردیابی تلفن همراه استفاده می کنند :

ردیابی موقعیت مکانی GPS

بهترین برنامه‌های ردیاب تلفن به شما امکان می‌دهند در عرض چند ثانیه از موقعیت مکانی دستگاه ردیابی تلفن مورد نظر مطلع شوید .

ضبط تماس تلفنی

برنامه به طور خودکار مکالمه را در داشبورد شما ضبط می کند ، جایی که می توانید آن را دانلود کنید یا بعداً به آن گوش دهید. حتی برخی از برنامه ها به شما امکان می دهند ضبط های خود را بر اساس شماره تلفن ورودی یا خروجی فیلتر کنید .

جاسوسی از پیام های متنی

نرم افزار ردیابی مانند یک فیلتر روی پیامک ها عمل می کند . شما می توانید پیام های ورودی و خروجی مربوطه را بخوانید ، حتی پس از اینکه شخص آنها را حذف کرد .

تاریخچه مرور اینترنت

تاریخچه مرور اینترنت به شما  این امکان را می دهد  که تاریخچه مرورگر اینترنت شخصی را نظارت کنید . حتی اگر از حالت ناشناس استفاده کنند، شما به جستجوها و جستجوهای گذشته آنها دسترسی خواهید داشت .

با پیشرفتی که در زمینه ردیابی بوجود آمده علاوه بر نرم افزارهای ردیابی خودرو ، نرم افزار مخصوص ردیابی تلفن همراه نیز ایجاد شده و سرقت را برای سارقان سخت تر کرده .

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و یا ار فروشگاه ما دیدن فرمایید..

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.