ردیابی وسایل نقلیه در صنعت ساخت و ساز

ردیاب در صنعت ساخت و ساز

ردیابی وسایل نقلیه در صنعت ساخت و ساز

فناوری ردیابی وسایل نقلیه در صنعت ساخت و ساز تفاوت زیادی ایجاد می کند. اغلب به اشتباه تصور می شود که ردیاب های GPS فقط برای صنایع حمل و نقل مفید هستند. با این حال، ردیاب‌های خودرو شرکت مهان اسمارت ثابت کرده‌اند که برای تعدادی از بخش‌ها، به ‌ویژه صنعت ساختمان، ارزشمند هستند. وسایل نقلیه و ماشین آلات برای بهره مندی از فناوری GPS نیازی به ساعت ها در جاده بودن ندارند. ردیاب حفار و ردیاب بیل مکانیکی یک سرمایه گذاری ارزشمند برای هر شرکت ساختمانی است.

چرا بخش ساخت و ساز به ردیاب های حفاری نیاز دارد؟

ساخت و ساز نزدیک به 90 میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا کمک می کند که حدود 7 درصد از تولید ناخالص داخلی سالانه را تشکیل می دهد. بیل مکانیکی، کامیون کمپرسی، جرثقیل وقطعات با ارزشی از تجهیزات هستند که آنها را به یک اهداف عالی برای سارقان تبدیل می کند.

سرقت محل ساخت و ساز می تواند عواقب عمده ای داشته باشد. اگر حتی یک وسیله نقلیه از یک محل ساخت و ساز به سرقت برود، کل پروژه ممکن است متوقف شود. ناگفته نماند که هزاران پوند شرکت باید برای خرید یک وسیله نقلیه جدید بپردازد.

اما بخش ساخت و ساز نباید صرفاً به دلایل ضد سرقت روی ردیاب های GPS سرمایه گذاری کند. سایت های ساخت و ساز نیز می توانند مکان های خطرناکی باشند. اگر از وسایل نقلیه استفاده نادرست شود، ممکن است برای کارگران مضر باشد. 

ردیاب های بیل مکانیکی و سایر ردیاب های ماشین آلات می توانند سود زیادی برای بخش ساخت و ساز داشته باشند.

پیشگیری از سرقت

وسایل نقلیه ساختمانی فوق العاده گران هستند و ممکن است در چندین سایت پروژه مورد نیاز باشند. اگر سرقت خودروی ساختمانی یک نگرانی است، استفاده از ردیاب های GPS مانند ردیاب بیل مکانیکی ضروری است. ردیاب‌های حفار به شما امکان می‌دهند هشدارهای سفارشی به نام geofences تنظیم کنید که در صورت استفاده از حفار یا وسیله نقلیه دیگری در خارج از یک منطقه تعیین ‌شده به شما اطلاع می‌دهند.

سوء استفاده از وسایل نقلیه یکی دیگر از نگرانی های عمده در بخش ساخت و ساز است.با ردیاب‌های خودروی ساختمانی، می‌توانید مسیرها را به صورت گذشته ‌ بررسی کنید تا ببینید آیا کارکنان از وسایل نقلیه کاری برای سفرهای شخصی غیرمجاز استفاده می‌کنند یا خیر.

تعمیر و نگهداری خودرو

اگر وسایل نقلیه ساختمانی به درستی نگهداری نشوند، خطر آسیب در محل کار می تواند افزایش یابد. ردیاب های بیل مکانیکی و سایر ردیاب های ماشین های ساختمانی به طور خودکار مسافت طی شده هر وسیله نقلیه را در ناوگان شما ثبت می کنند.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید به راحتی بررسی های معمول تعمیر و نگهداری هر وسیله نقلیه را برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که اقدامات احتیاطی مناسب انجام شده است.

کاهش مصرف سوخت

سنجش سوخت روی ردیاب حفار: هر حفاری، بزرگ یا کوچک، برای کار و انجام وظایف خود به سوخت نیاز دارد. با افزایش هزینه سوخت، صاحبان مشاغل به سمت نصب یک ردیاب حفار GPS برای مدیریت مصرف سوخت خود روی آورده اند.

عملیات را ساده کنید

داده‌ها و گزارش‌های جامع موجود از ردیاب می تواند به شما این امکان را بدهد که کارایی کلی خود را افزایش داده و عملیات خود را ساده کنید. به عنوان مثال، جدول زمانی دقیق ارائه شده توسط سیستم ردیابی می تواند ادعاهای اضافه کاری را به حداقل برساند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما صورت حساب های صحیح را دریافت می کنند.

کدام ردیاب خودروی ساختمانی مناسب است؟

ردیاب های وسایل نقلیه GPS فقط برای بخش های تحویل و حمل و نقل مفید نیستند. شرکت های ساختمانی همچنین می توانند از ردیاب های وسایل نقلیه مانند ردیاب های بیل مکانیکی و حفاری بهره مند شوند. این ردیاب های حفار در جلوگیری از سرقت، نظارت بر استفاده از وسیله نقلیه، مدیریت پروژه ها و موارد دیگر مفید هستند.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.