استفاده از ردیاب برای درمان بیماران

تولید نرم افزار

استفاده از ردیاب برای درمان بیماران

دانشمندان از ردیاب برای درمان بیماران استفاده می کنند . دانشمندان و پزشکان از فناوری پوشیدنی برای جمع‌آوری اطلاعات جدید در مورد بیماران و ابداع روش‌های نوآورانه برای درمان و پیشگیری از بیماری‌ها استفاده می‌کنند.

دکتر بانی اسپرینگ، مدیر مرکز رفتار و سلامت در موسسه بهداشت عمومی و پزشکی، پیش بینی می کند که استفاده از ردیاب در آینده نزدیک در علم پزشکی تحولات عظیمی بوجود می آورد. اسپرینگ و تیمش سال‌هاست که از فناوری ردیابی استفاده کرده‌اند، و توسط برنامه های کاربردی تلفن همراه برای ردیابی رفتارها استفاده کرده اند.

ابزارهای پوشیدنی علاوه بر استفاده در پیشگیری، در توانبخشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تشخیص‌ها و درمان‌های پزشکی همیشه در کنار پیشرفت‌های فناوری رشد کرده‌اند.

علاوه بر آن فناوری ردیابی چشم تنها نمونه دیگری از این مورد است، زیرا سازمان‌ها راه‌های بیشتری برای گنجاندن این فناوری دقیق و با کاربرد آسان در تشخیص‌ها و مراقبت‌های پزشکی پیدا می‌کنند.

ردیاب‌های چشمی همچنین می‌توانند در تشخیص مشکلات فیزیکی با حرکات چشم یا خود چشم بیمار مفید باشند. ردیاب‌های چشمی مانند دستگاه Gazepoint می‌توانند داده‌های عینی را در مورد حرکات نگاه چشم، موقعیت مردمک و موارد دیگر ارائه دهند .

ردیاب های چشمی همچنین شکل ساده و شهودی ارتباط را برای افراد دارای ناتوانی های ارتباطی ارائه می دهد. در واقع، در حال حاضر مدل هایی وجود دارد که به عنوان سیستم های ارتباطی تقویتی و جایگزین (AAC) مورد استفاده قرار می گیرند. 

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.