دلایل استفاده از ردیاب برای صاحبان ناوگان های حمل ونقل


دلایل منطقی استفاده از ردیاب مهان اسمارت برای صاحبان ناوگان های حمل ونقل

مدیریت ناوگان کامیون‌ها یا اتوبوس‌ها و ردیابی آن‌ها در هر مرحله از ورود و خروج آسان نیست. اگر مکان دقیق آنها را نمی دانید – پیدا کردن بهترین مسیر دشوار است. این امر برای شرکت ها هم هزینه و هم زمان، بیشتر از نظر مسافت پیموده شده و مصرف سوخت، و همچنین شناسایی راننده، هزینه دارد.

علاوه بر آن، روز به روز برآورده کردن انتظارات مشتریان سخت‌تر و دشوارتر می‌شود. امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که بدانند تحویل آنها در هر زمان معین دقیقا کجاست، کسب و کارهای بیشتر و بیشتری این اتفاق را برای مشتریان خود می کنند تا آنها احساس امنیت کنند.

داشتن یک ردیاب مغناطیسی GPS نه تنها این مشکلات را حل می کند، بلکه به صاحبان ناوگان کنترل قابل توجهی بر وسایل نقلیه خود – در هر زمان و هر مکان – می دهد.

در این مقاله به طور خلاصه به این موضوع پرداخته شده که استفاده از ردیاب برای صاحبان ناوگان های حمل ونقل چگونه می توانند به رونق کسب و کار شما کمک کنند:

  1. هزینه سوخت کمتر

اول از همه، ردیاب‌های GPS می‌توانند به شما در کاهش هزینه‌های سوخت بسیار کمک کنند و به شما امکان می‌دهند مصرف سوخت خودرو را ردیابی کنید. سیستم‌های مدیریت GPS ناوگان دارای یک نرم‌افزار نظارتی هستند. که به مدیران ناوگان دسترسی برای کنترل مصرف سوخت خودرو را می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه‌های ردیاب GPS می‌توانند هرگونه استفاده غیرمجاز و همچنین امکان انتخاب سریع‌ترین مسیرها را برای رسیدن به مقصد نهایی شما نظارت کنند. در مجموع، شما کنترل کاملی بر خودرو دارید که به شما امکان می دهد با بررسی مسیرها و تدوین استراتژی های جدید. مصرف سوخت را به حداقل برسانید.

  1. به شما کمک می کند بهره وری بیشتری داشته باشید

در مرحله دوم، GPS می تواند به مدیران ناوگان کمک کند تا زمان رانندگان را بهتر سازماندهی کنند. با توجه به اینکه GPS به شما این امکان را می دهد که بدانید رانندگان در هر زمان کجا هستند، همچنین به شما امکان می دهد ببینید چند ساعت کار کرده اند و چه کار کرده اند. ردیاب‌های GPS کار و عملکرد رانندگان را ردیابی می‌کنند و این باعث می‌شود که یاد بگیرید و ببینید چگونه می‌توانید زمان آنها را مفیدتر کنید.

  1. حفاظت از سرقت خودرو

یکی از بزرگترین ضررهای یک شرکت ناوگان زمانی است که وسیله نقلیه آنها به سرقت می رود. سرقت خودرو هنوز یک مشکل بزرگ در بریتانیا است، سالانه ۱۰۰۰۰۰ خودرو به سرقت می رود. اما اینجاست که دستگاه های ردیاب GPS ناوگان وارد می شوند. سیستم ردیابی GPS به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا خودرو را با اطلاع از موقعیت مکانی آن بازیابی کنند و مقامات را قادر به ردیابی سریع آن کنند.

  1. مشتریان خود را خوشحال می کند

امروزه مشتریان باید بدانند که محل تحویل آنها در هر زمان معین کجاست. به این ترتیب آنها می توانند مطمئن شوند که سفارش در راه است و به آنها کمک می کند تا زمان رسیدن آن را پیش بینی کنند. ردیابی حمل و نقل برای مشتریان سرگرم کننده و مفید است، بنابراین اگر می خواهید در مقابل رقبای خود جلوتر باشید، قطعا باید آن را داشته باشید. نمای دیجیتالی نقشه های گوگل به مشتریان امکان می دهد تاریخچه، مسیر و مسیر هر وسیله نقلیه را در هر زمان معین مشاهده کنند.

  1. امنیت بیشتر

آخرین و شاید مهم ترین قسمت: تصادفات در جاده، خرابی وسیله نقلیه یا هر نوع موقعیت اضطراری دیگری نیاز به واکنش سریع دارد. با ناوگان، مدیران ناوگان سیستم مانیتورینگ GPS بلافاصله می‌دانند به کجا کمک بفرستند. این به این معنی است که رانندگان راحت تر خواهند بود، اما در عین حال، با دانستن اینکه تحت نظر هستند، مسئولیت بیشتری نیز خواهند داشت.

حال شرکت مهان اسمارت طبق تحقیقات متعدد، بهترین دستگاه همراه با نرم افزار ردیابی ویژه شرکت های حمل و نقل ارائه داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص کافیست با کارشناسان فروش ما در مجموعه مهان اسمارت در ارتباط باشید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.