نکته منفی ردیاب های شنود دار چیست؟

ردیاب شنود دار

نکته منفی ردیاب های شنود دار چیست؟

پیشرفت در ردیابی GPS به کاهش چشمگیر سرقت خودرو و افزایش بهره وری کمک کرده است. از سوی دیگر، استفاده از دستگاه ردیاب برای وسیله نقلیه شما معایب بسیار کمی دارد، اما برخی ویژگی‌ها وجود دارد که ممکن است مالک را ناراحت کند.

در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با مهم ترین نکته منفی ردیاب های شنود دار آشنا کنیم .

سیستم‌های ردیابی علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهند مکان خودروی خود را ردیابی کنید، اطلاعات زیادی در مورد خودرو جمع‌آوری می‌کند. از این اطلاعات می توان برای بهبود عادات رانندگی، کاهش هزینه سوخت و ایمن نگه داشتن هر کسی که پشت فرمان است استفاده کرد.

ردیاب ها می توانند به صاحبان وسایل نقلیه کمک کنند تا از یکی از بزرگترین دارایی های خود در برابر دزدان محافظت کنند. با ردیاب ها شما می توانید ماشین دزدیده شده را در عرض چند دقیقه از تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ پیدا کنید، بنابراین اگر بدترین اتفاق رخ دهد می‌توانید با پلیس تماس بگیرید و وسیله نقلیه خود را سریع پیدا کنید.

ردیاب شنود دار

بسیاری از مردم نمی دانند که برخی از ردیاب ها می توانند به کاهش تصادفات رانندگی و افزایش ایمنی راننده کمک کنند.

در حالی که خرید دستگاه ردیاب می تواند بسیار گران باشد، در جنبه های دیگر در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. مانند: دریافت تخفیف در بیمه نامه ها.

با توجه به پیشرفت روز افزونی که در زمینه تکنولوژی ردیاب ها بوجود آمده و موجب تنوع در این محصولات شده است. تعدادی از برندهای ردیاب دارای قابلیت شنود می باشند. و متاسفانه این قابلیت باعث شده برای عده زیادی جذاب باشد، اما نکته منفی آن کجاست؟

زمانی که شما قصد استفاده از شنود این دستگاه ها (بی کیفیت) را دارید. دیگر قادر به دریافت اطلاعات جغرافیایی آنلاین آن نخواهید بود.

در بسیاری از انوع ردیاب مانند برند کوبان و … تنها در لحظه یا باید شنود داخل کابین را داشته باشید و یا اینکه دیتای مشخص در نقشه را چک کنید.

بنابر این زمان استفاده از شنود نه دیتایی در نقشه ثبت می شود و نه اینکه شما می توانید دیتایی را دریافت کنید. حال با اشاره به تمام این نکات برخی ردیاب هایی را که دارای قابلیت شنود هستند. نمیتوان نوعی ردیاب ضد سرقت برای خودرو به حساب آورد.

نکته دیگری که بسیار قابل اهمیت است قانون منع استراق سمع در کشور است. این قانون رکورد صدا و تصویر بدون اطلاع شخص ثالث را کاملا مغایر قانون می داند. همچنین فرد خاطی را مستحق مجازات سنگینی می داند.

به طور کلی، نکات مثبت نصب ردیاب در وسیله نقلیه شما به شدت بیشتر از موارد منفی است. اگر به فکر خرید ردیاب هستید، مهم است که ردیاب مناسب خود را پیدا کنید. 

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.