مزایای استفاده از ردیاب خودرو که بهتر است بدانید!

مزایای استفاده از ردیاب خودرو

مزایای استفاده از ردیاب خودرو مهان اسمارت که بهتر است بدانید!

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکانات، هر روز شاهد فروش محصولاتی هستیم. که برای تامین امنیت خودرو ساخته شده است. یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولاتی که برای تامین امنیت خودروها طرفداران زیادی پیدا کرده، ردیاب خودرو نام دارد. اما این وسیله چه ویژگی هایی دارد که استفاده از آن به مالکان خودرو پیشنهاد می شود؟ 

بعد از خرید خودرو برای افرادی که سعی بر ایمن کردن و جلوگیری از سرقت خودرو خود را دارند. این دوراهی انتخاب دزدگیر و ردیاب به وجود می آید، که چند نمونه را ذکر می کنیم:

  1. دزدگیر خودرو در مرحله اول به عنوان بازدارنده عمل می کند. به این صورت که اگر شما خودرو خود را در محلی عمومی پارک کرده باشید. سارق با دیدن دزدگیر از تصمیم خود منصرف شده و به فرض اینکه هنگام از کار انداختن دزدگیر و باز کردن درب ها فعال شود. کلا منصرف گشته و دست به سرقت نمی زند.
  2. از دومین مزایای نصب دزدگیر می توان به صرفه جویی در هزینه بیمه اشاره کرد. زیرا شرکت های بیمه در صورت اینکه شما دزدگیر نصب کرده باشید. هزینه کمتری را بابت بیمه از شما دریافت میکنند زیرا شما یک پله خودرو خود را ایمن تر نسبت به سرقت خودرو کرده اید.
  3. در سومین مورد از مزایای نصب دزدگیر می توان به دزدگیر های تصویری اشاره کرد. که به محض مشاهده درب ها، مشاهده پرتاب جسم سنگینی به سمت خودرو و باز کردن درب موتور خودرو به صدا در می آید.
  4. از چهارمین مزایای دزدگیر خودرو می توان به کم هزینه تر بودن آن نسبت به ردیاب اشاره کرد.

در این بخش به معایب دزدگیر می پردازیم:

  1. می توان به این مورد اشاره کرد. که سارق آن را می تواند ببیند زیرا دزدگیر بر خلاف ردیاب قابل مشاهده است. و فرد سارق خیلی سریع می تواند آن را غیر فعال کند. زمان سرقت خودرو بین ۱۰ تا ۶۰ ثانیه است که سارق با سرعت و کمی مهارت می تواند آن را غیر فعال کند. و اگر هم فعال شود با فاصله گیری سریع از محل سرقت می تواند در محلی پارک و با زمان کافی آن را غیر فعال کند.
  2.  می توان به برد کوتاه آن اشاره کرد. اگر شما خودرو خود را در محلی دور از چشم پارک کنید. و از آن محل دور شوید، در صورت فعال سازی دزدگیر شما هیچ کس متوجه نشده و سارق با خیال راحت آن را غیر فعال و به سرقت می برد.
  3.  همچنین ایجاد سر و صدا در مواقع غیر ضروری برای همسایه ها اشاره کرد. که در بیشتر مواقع مورد اعتراض و انتقاد قرار گرفته می شود
  4. اگر دزدگیر درست نصب نشود باعث اختلال در سیم برق خودرو و اشکالات فنی آن می شود.
  5.  هنگام سرقت خودرو تنها ۵ درصد با سرو صدای خود از سرقت خودرو جلوگیری کرده است. که درصد خیلی پایینی در نظر گرفته می شود.
  6. عدم توجه به صدای آژیر آن بعد از گذشت مدتی. به علت حساس بودن سیستم دزدگیر در صورتی که یک گربه کوچک روی ماشین بپرد. به صدا در می آید و بعد از گذشت مدتی به صدا در آمدن آن به امری طبیعی تبدیل می شود.
  7. در دسترس بودن آن و قابل غیر فعال سازی راحت دزدگیر خودرو اشاره کرد.

در این بخش به برخی از مزایای استفاده از  ردیاب خودرو  می پردازیم:

ردیاب خودرو
مزایای استفاده از ردیاب خودرو

کاهش هزینه کارگری:

استفاده از جی پی اس خودرو و  GPS به این معنی است که راننده شما زودتر به مقصد خود خواهد رسید. زمان کمتر برای رانندگی، به معنی میزان کرایه پایین تر است. به زبان دیگر، ساعت هایی که سپری می شوند، بهبود می یابند. (و حتی میتونید از ردیاب شخصی استفاده کنید )

بهبود ایمنی برای پرسنل و کارمندان:

زمانی خودرو به GPS مجهز شود. رانندگان کم خطر تر و با مسئولیت بیشتری رانندگی می کنند. و کمتر به سمت تخطی از سرعت مطمئنه می روند. این مسئله به معنی سفری امن تر با کاهش احتمال تصادفات است.

صرف هزینه کمتر برای سوخت:

به دلیل مشخص بودن مسیری که راننده ها بر طبق GPS باید طی کنند، آن ها کمتر به سمت مسیرهایی می روند که در طول رانندگی ممکن است سوخت را هدر دهند. در نتیجه مصرف سوخت کمتر، به معنی هزینه کمتر و افزایش سود است.

اصلاح کارایی انجام کار:

پیاده سازی جی پی اس خودرو و ردیاب ناوگان، این اطمینان را به راننده ها می دهد که به شکلی موثر و ایمن مسیریابی به سمت مقصد خود را انجام دهند. زمانی که راننده ها بدانند که مقصد آن ها کجاست، آن ها احساس رقابت بیشتری برای انجام کارهای خود می کنند.

سرویس دهی بهتر به مشتریان:

با وجود ردیاب و جی پی اس خودرو ، توزیع کننده شما این امکان را دارد که مثل یک پرنده راننده را دنبال کند. و با استفاده از سیستم ردیابی بداند که او در کجا قرار دارد و چه زمانی می تواند مسئولیت جدیدی به او واگذار کند. این مسئله برای مشتری های لحظه آخری شما مزیت بزرگی به حساب می آید. که ممکن است از گرفتن سرویس از شما منصرف شوند. اما بعلاوه ممکن است آینده شغلی شما را تضمین کنند و مشتری های بیشتری برای شما بیاورند.

هزینه کمتر برای تعمیرات:

با هشدارها و یادآورهای سرویس تعمیرات، شما هیچگاه نگران نخواهی بود که به عنوان مثال تعویض روغن یک کامیون یا خودروی خاص شما به تعویق بیفتد.

کاهش هزینه بیمه:

با استفاده از سیستم ردیاب GPS، بیشتر بیمه ها به دنبال کاهش میزان خطر در جاده ها هستند. و در صورتی مدیریت یک شرکت، شرایطی برای بهبود وضعیت ایمنی خودروهای خود ایجاد کند، آن ها تخفیف بیشتری به شما می دهند.

بازده بیشتر در جاده ها:

اگر شما بدانید راننده شما کجا قرار دارد، و راننده نیز بداند که در حال ردیابی هستید، آن ها علاقه کمتری به تلف کردن زمان خواهند داشت.

کاهش میزان سرقت:

اگر شما یک دستگاه ردیاب GPS نصب کرده باشید، شما در تمام مدت می دانید. که آن وسیله نقلیه در کجا قرار دارد و از محل دقیق آن با استفاده از GPS خبر دارید. اگر خودرو شما به هر روشی به سرقت برود. شما مشکلی برای ردیابی آن نخواهید داشت. و به راحتی آن را پیدا خواهید کرد.

تسریع در روند چرخه های حسابداری:

با استفاده از امکانات اتوماتیک GPS، کلیه صورت حساب های مالی به سرعت تنظیم می شوند. و به شکل دقیق مشخص است که هر راننده چه میزان کرایه باید دریافت کند. و چه میزان زمان طی مسیرهای مختلف صرف شده و …

امروزه دیگر دزدگیرهای خودرو جوابگوی همه‌ی نیازمندی‌های کاربران نیستند. دلیل اصلی این امر، غیرقابل استفاده بودن دزدگیر در مواقعی که فاصله‌ی کاربر با وسیله‌ی نقلیه‌ی خود زیاد باشد است. سامانه‌ی مدیریت ناوگان مهان اسمارت علاوه بر حل این مشکل امکانات متنوعی را برای افزایش هرچه بیشتر امنیت وسیله‌ی نقلیه‌ فراهم کرده است.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و یا ار فروشگاه ما دیدن فرمایید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.