سیستم ردیابی خودرو GPS برای صنایع شیمیایی

ردیابی برای صنایع شیمیایی

سیستم ردیابی خودرو GPS و راه حل های نرم افزاری مدیریت ناوگان برای صنایع شیمیایی

صنایع شیمیایی یکی از مهمترین بخش های صنعت محسوب می شوند. آنها مواد عالی را پس از فرایندهای پیچیده به محصولاتی متنوع تبدیل می کنند. و در نهایت ما در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنیم. شرکت های مختلفی در صنایع شیمیایی به طور گسترده در فعالیت های ایمنی و پایداری عملیات حمل و نقل شرکت می کند. بنابراین فرصت ها برای پیشرفت های بیشتر در صنایع شیمیایی به طور مداوم در حال بررسی است.

سیستم ردیابی خودرو Trinetra GPS برای صنایع شیمیایی ارزش و ارزیابی زیادی را در حفظ استانداردهای تجاری با ارائه اعلان های متعدد و تکنیک های نظارت پیشرفته ارائه می دهد. از آنجایی که در خودروهای حاوی سیلندرهای گاز شیمیایی خطر بالایی وجود دارد، نظارت در حرکت با رعایت زمان تحویل، کلید موفقیت تجاری است.

پیشنهادات :

  • نظارت بر باز/بستن شیر
  • دکمه پانیک برای هشدار وضعیت پیش بینی نشده
  • اطلاعات زمان واقعی از وضعیت خودرو و مکان
  • برنامه ریزی برای کوتاه ترین و ایمن ترین مسیر
  • به طور موثر رفتار راننده را نسبت به وسیله نقلیه بررسی کنید
  • هشدار فاصله خودرو با دیگر وسایط نقیله از عقب و جلو خودرو در طمان رانندگی

برای شرکت‌های ناوگانی که مواد خورنده، قابل احتراق، سمی، حساس به دما یا در غیر این صورت مشکوک را انتقال می‌دهند، سطح جدیدی از ایمنی مورد نیاز است. سطح فوق العاده بالایی از دقت کیفیت باید در حمل و نقل همه حمل و نقل شیمیایی وجود داشته باشد. نه تنها مواد ارزش نظارت دارند، بلکه ایمنی رانندگان نیز بسیار مهم است. ردیابی GPS یک راه عالی برای بهبود امنیت کل ناوگان است.

مزایای ردیاب خودرو مهان اسمارت برای ماشین های حمل و نقل مواد شیمیایی:

car tracker

  1. توانایی نظارت بر رانندگان: مدیرانی که در دفتر کار می کنند می توانند با مشاهده هر وسیله نقلیه فعال با ردیابی GPS به صورت زنده و نقشه های زمان واقعی، مکان رانندگان خود را با محموله های خطرناک خود پیگیری کنند. علاوه بر این، مدیران می‌توانند از هشدارها و گزارش‌ها برای بررسی رفتارهای رانندگی ناایمن، مانند سرعت زیاد و رانندگی تهاجمی استفاده کنند.
  2. توانایی پیروی از قانون: صنایع حمل و نقل از هر نوعی باید از قوانین کار تبعیت کنند و ردیابی GPS می تواند کمک کند. با محاسبه زمان شروع یا توقف، به راحتی می توان مطمئن شد. که رانندگان شرکت از ساعات کاری برنامه ریزی شده خود، که منجر به نقض قوانین کار می شود تجاوز نخواهند کرد. در بخش گزارش‌ها، مدیران این گزینه را دارند که حداقل زمان توقف را تغییر دهند و این امکان را دارند که داده‌های ثبت‌شده را متناسب با زمان‌بندی تحویل رانندگان سفارشی کنند.
  3. توانایی ارائه مسیریاب ایمن: ممکن است تنها جاده های خاصی وجود داشته باشد که وسایل نقلیه ناوگان، با مواد شیمیایی در عقب، مجاز به تردد باشند. با توجه به آنچه گفته شد، ردیابی GPS می تواند با اجازه دادن به تیم اعزامی، مدیران یا رانندگان برای برنامه ریزی ایمن ترین و سازگارترین مسیرها در عرض چند دقیقه کمک کند. این امر باعث می‌شود تا هر جا که کامیون‌ها حرکت می‌کنند، رعایت قوانین را آسان کنید.
  4. توانایی جلوگیری از خرابی: خراب شدن یک کامیون مواد شیمیایی در وسط مکان ویرانگر خواهد بود، به خصوص اگر مواد خطرناک داخل آن به دما حساس باشند. در صورتی که سرویس تلفن همراه امکان استفاده از آن را نداشته باشد، ویژگی هشدار وحشت می تواند در اینجا مفید باشد. این یک ویژگی است که در نرم افزار ردیابی GPS تعبیه شده است و می تواند توسط هر راننده ای استفاده شود.

فروش و پشتیبانی…

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.