روش هایی که شهرداری ها می توانند از ردیابی GPS استفاده کنند

استفاده از ردیاب در شهرداری

روش هایی که شهرداری ها می توانند از ردیابی GPS استفاده کنند

با توجه به پیشرفت چشمگیر در زمینه ردیاب ارگان های متفاوت میتوانند از ویژگی و مزایای gps بهره ببرند که یکی از آنها شهرداری ها  هستند که می توانند از GPS استفاده کنند

 مدیران ناوگان شهرداری ها و دولت مستلزم به استفاده از بودجه‌های فشرده برای حفظ ناوگان وسایل نقلیه شهری می باشند. اینجاست که دستگاه های سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) می توانند فوق العاده مفید باشند.

همه اینها به نحوه استفاده از ردیابی وسیله نقلیه GPS توسط این سازمان ها خلاصه می شود. از دیدگاه مدیریت ریسک شهرداری، استفاده از فناوری GPS می تواند به کاهش بسیاری از خطرات و هزینه های ناوگان کمک کند.

در این مقاله سعی داریم تا روش هایی که شهرداری ها می توانند از ردیابی GPS استفاده کنند را به شما معرفی کنیم

مدیریت و نظارت بر فعالیت ها و رفتارهای راننده

 سیستم‌های مدیریت ناوگان جی‌پی‌اس دید بهتری از وسایل نقلیه ناوگان و رفتارهای رانندگان شما فراهم می‌کنند که به دستیابی به ناوگان ایمن‌تر و کارآمدتر کمک می‌کند.

علاوه بر دانستن اینکه وسایل نقلیه شما در هر لحظه کجا هستند، این امر به مدیران ناوگان شهرداری امکان می‌دهد بدانند آیا رانندگان آنها ایمن، طبق برنامه و با مهارت رانندگی می‌کنند یا خیر.

بهینه سازی اعزام وسایل نقلیه تعمیر و نگهداری

مسئولیت حفظ زیرساخت های عمومی مهم است.

برای صرفه جویی در زمان و منابع، این (در حالت ایده آل) به معنای ارسال نزدیکترین وسیله نقلیه موجود به منطقه خدمات است.

برای سایر وسایل نقلیه ناوگانی که خدمات غیر اضطراری مانند برف روبی، سرویس های بهداشتی و جارو کردن خیابان ها را انجام می دهند، ابزار StreetComplete Rastrac می تواند فوق العاده مفید باشد. این سیستم نقشه رنگی و قابل تنظیم به مدیران ناوگان شهرداری کمک می کند تا بسیاری از اطلاعات کلیدی را ردیابی کنند، از جمله:

    چه کسی به هر منطقه خاص خدمات می دهد.

   زمان خدمات دهی به هر منطقه را مشخص می کند.

نظارت بر عملکرد خودرو از راه دور

پیگیری مسافت پیموده شده و تاریخ تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه و تجهیزات ناوگان یک چالش برای مدیران ناوگان شهرداری است .

اینجاست که نرم افزار مدیریت ناوگان GPS این فرآیند را ساده کرده و آن را قابل مدیریت تر می کند.

با ردیابی ناوگان GPS برای شهرداری ها، می توانید:

    معیارهای کلیدی عملکرد را رصد کنید.

    ساعت کار خودرو را پیگیری کنید.

برخی از دستگاه‌های GPS این قابلیت را دارند که با سیستم عیب‌یابی داخل خودرو برای ارائه عیب‌یابی از راه دور ارتباط برقرار کنند. با این اطلاعات، تشخیص اینکه کدام خودروها بیشتر به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه نیاز دارند، بسیار آسان تر است.

 این نه تنها به کاهش هزینه ها کمک می کند، بلکه به جلوگیری از خرابی های جاده ای نیز کمک می کند.

بهینه سازی استقرار پلیس

 نرم افزار ردیابی GPS می تواند به بهبود عملیات اجرای قانون کمک کند، بهینه سازی مسیرهای گشت زنی رزمناوهای پلیس برای اطمینان از پوشش ثابت در سراسر یک محله است.

استفاده از نشانه ها و نقشه های رنگی در واقع کمک به مأموران اجرای قانون گشت زنی کرده با این اطلاعات، پلیس می‌تواند. مسیرهای گشت‌زنی خود را بهینه‌سازی کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ جاده‌ای کنترل نشده نمی‌شود. و مساحتی را که می‌تواند بدون نیاز به اضافه کردن یکسری ماشین‌های گشت اضافی پوشش دهد، افزایش می‌دهد.

تسریع در بازیابی خودروهای گمشده شهرداری

با دزدیده شدن یک وسیله نقلیه به طور مثال از سازمان شهرداری این سازمان را متحمل ضرر زیادی کرده متأسفانه، دزدیده شدن وسایل نقلیه شهرداری بسیار رایج است. در واقع بدون GPS، بازیابی وسیله نقلیه دزدیده شده یک شانس است.

با GPS، می توانید آخرین مختصات GPS شناخته شده یک وسیله نقلیه گم شده یا دزدیده شده را به سازمان های پلیس ارسال کنید و شانس پیدا کردن آن را تا حد زیادی افزایش دهید. این می تواند در هزینه های خرید یک وسیله نقلیه جدید صرفه جویی زیادی کند.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.