ردیاب سینوترک مدل ST-903

ردیاب سالمندان

ردیاب سینوترک مدل ST-903

ردیاب سینوترک مدل ST903 یکی از ابزار های حفاظتی مناسب جهت افزایش امنیت خودرو می باشد. در سال های اخیر به علت افزایش قیمت خودرو، استفاده از وسایل امنیتی نظیر ردیاب شخصی و ردیاب خودرو با استقبال خوبی روبرو شده است. امروزه برند ها و شرکت های بزرگی در حوزه طراحی و ساخت ردیاب موتور و ماشین فعالیت می‌کنند. برند سینوترک جزو آن دسته از شرکت های طراحی کننده ردیاب های خودرو بوده و ردیاب شخصی سینوترک مدل ST903 جزو کامل‌ترین ردیاب های طراحی شده توسط برند سینوترک است.

ویژگی که باعث شده ردیاب سینوترک مدل ST-903 نسبت به بقیه مدل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد امکان استفاده همزمان از قابلیت شنود و ردیابی می باشد .

به طور کلی دستگاه هایی که دارای قابلیت شنود هستند امکان استفاده همزمان از دو ویژگی وجود ندارد یعنی زمانی که شما از شنود استفاده می کنید دیگر قادر به استفاده از ردیابی آن نیستید و یا بالعکس. اما این نکته در مورد دستگاه st903 صدق نمی کند.

نوع: ردیاب جی پی اس

محل مبدا: گوانگدونگ، چین

نام برند: SinoTrack

مدل: ST-903

وزن : 56 گرم

برخورداری از باتری قدرتمند و قابل استفاده تا 3 الی 5 روز

ارسال گزارشات به وسیله پیامک

امکان ردیابی خودرو به کمک اپلیکیشن فارسی در سیستم عامل های اندروید،  ios و ویندوز

امکان پخش صدای محیط برای مالک خودرو

قابل استفاده ردیابی برای خودرو، کودکان، سالمندان و بزرگترها، حیوانات خانگی، چمدان های با ارزش و …

شبکه: GPRS/SMS

فرکانس GSM: 850/900/1800/1900 مگاهرتز

باتری: باتری 3.7 ولت 1050 میلی آمپر ساعتی

هشدارها: شوک، باتری کم، سرعت بیش از حد، ژئو حصار

شرکت مهان اسمارت نرم افزار فارسی که قابل استفاده برای این نوع از ردیاب ها باشد را طراحی کرده و قابلیت و ویژگی را متناسب با نوع کاربری ایجاده کرده . جهت اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه این نوع از ردیاب ها همراه با نرم افزار ردیابی کافیست با کارشناسان ما در مهان اسمارت در ارتباط باشید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.