جی پی اس در خودروهای حمل و نقل بین الملل

جی پی اس در خودروهای ترانزیت کالا

جی پی اس در خودروهای حمل و نقل بین الملل

امروزه استفاده از جی پی اس در خودروهای حمل و نقل بین الملل یا همان ترانزیت کالا به شدت در حال افزایش است . با استفاده از جی پی اس های مناسب می توانید در هر لحظه نسبت به وضعیت بار خود اطلاع داشته باشید .

شرکت‌های ویژه حمل و نقل ترانزیت ، دارای ناوگان بزرگی از خودروهای سنگین هستند. مدیریت میلیاردها تومان سرمایه که در جاده‌های برون‌ مرزی در حال حرکت هستند. نیاز به ردیاب ماشین ترانزیت دارد تا کار را برای مدیران ناوگان راحت‌ تر کند .

خودرو های ترانزیت هفته‌ها و یا شاید ماه‌ها از محل اعزام دور هستند. شرکت های ترانزیت کالا می توانند با نصب این نوع GPSها در وسایل نقلیه خود اعم از کامیون ها، تریلرها و یا کانتینرها بطور دائم و لحظه ای از وضعیت بار ارسالی خود آگاهی کامل داشته باشند .

همچنین با نصب سنسورهای مخصوص در قسمت های مختلف وسیله باربری ، می توانید موارد مختلفی را کنترل نمایید. از جمله سطح سوخت ، دمای قطعات مختلف و سایر قسمت هایی که برای شما حائز اهمیت می باشد را مدنظر داشته باشید .

مفهوم و کارایی جی پی اس خودروهای ترانزیت کالا  یا حمل و نقل بین الملل چیست ؟

جی پی اس خودرو ترانزیت ، ردیابی است که بتواند خدمات ردیاب ماشین در خارج از کشور را با هزینه مناسب و کیفیت قابل قبول ارائه دهد .

جی پی اس خودرو در حالت کلی با استفاده از سیم‌کارت داخل ردیاب خودرو ، اطلاعات جی پی اس خودرو را به نرم افزار سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل ارسال می‌کند .

از آنجایی‌که این سیم‌کارت‌ها از شرکت‌های سرویس ‌دهنده داخلی می‌باشد. مانند : ایرانسل ، همراه اول و … بستر مناسب به منظور تبادل اطلاعات با آنتن‌های سرویس ‌دهنده داخلی به راحتی امکان‌پذیر است .

هزینه شارژ سیم‌ کارت‌های ردیاب در زمان‌هایی که داخل ایران هستند ، بسیار ناچیز است و می‌ توان گفت به‌هیچ ‌وجه هزینه‌ی زیادی به ناوگان حمل و نقل تحمیل نخواهد کرد .

 اما در مورد خودروهای ترانزیت که مأموریت های خارج از کشور دارند ؛ به محض خروج از کشور ، به شکل اتوماتیک به نزدیکترین اپراتور ثانویه متصل می‌شود .
در این حالت جی پی اس خودرو ترانزیت به صورت هوشمند ، سیم‌ کارت داخل دستگاه را به اپراتور طرف قرارداد با آن سیم‌ کارت در کشور ثانویه متصل می‌کند .

همچنین نصب جی پی اس خودرو برای شرکت های دولتی و حمل و نقل عمومی مزایایی دارد که در ذیل به آنها اشاره شده است :

  • رانندگی ایمن تر
  • مسیریابی کارآمدتر
  • نظارت بر ساعات کارکنان
  • هزینه بیمه کمتر در کل ناوگان
  • سالم رسیدن محموله به مقصد و باز و بسته نشدن درب محموله در طی مسیر
  • ثبت دیتا در داخل و خارج از ایران برای درستی وضعیت حمل‌ ونقل خودروها

نرم‌افزار ردیاب خودرو با بهره گیری از بستر اینترنت اطلاعات را به ‌روز می‌کند. اما یک جی پی اس خودروی خوب مانند مهان اسمارت ، باید در زمان در دسترس نبودن اینترنت نیز کارایی‌های لازم را داشته باشد .
ضمن اینکه بعد از اتصال به اینترنت تمامی اطلاعات در سیستم ردیاب خودرو بارگذاری شود و هیچ‌کدام از دیتاها در مدت‌زمان عدم دسترسی به اینترنت از بین نرود.

جهت خرید ردیاب مناسب با نوع مدل خودرو و موتور سیکلت خود و هم چنین میزان بودجه، کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت مهان اسمارت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و یا ار فروشگاه ما دیدن فرمایید.

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.