بهترین ردیاب های مخفی

ردیاب مخفی

بهترین ردیاب های مخفی مهان اسمارت

با انتخاب بهترین ردیاب های مخفی مهان اسمارت وسیله نقلیه خود را در هر کجا ردیابی کنید. دانستن مکان وسیله نقلیه خود و داشتن توانایی ردیابی آن در زمان واقعی می تواند به دلایل زیادی به شما آرامش دهد. ردیاب‌های جی‌پی‌اس تنها از سرقت دائمی وسیله نقلیه شما جلوگیری نمی‌کنند، بلکه راه‌حل خوبی برای نظارت بر عادات رانندگی یک کارمند، فرزند نوجوان یا یکی از اعضای مسن خانواده هستند.

چرا یک ردیاب GPS مخفی بخریم؟

    با ردیاب مهان اسمارت موقعیت وسیله نقلیه خود را پیگیری کنید. به خصوص اگر خودروی شما گران است و در معرض خطر سرقت قرار دارد، یکی از مزیت‌های نصب ردیاب GPS در وسیله نقلیه شما این است که می‌توانید مکان آن را همیشه ردیابی کنید.

عادات رانندگی را زیر نظر داشته باشید

ردیاب های GPS می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه استفاده از وسیله نقلیه شما در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر مکان، ردیاب‌های GPS می‌توانند اطلاعاتی مانند جهت، سرعت خودرو، مصرف سوخت و غیره را ثبت کنند.

آرامش خاطر

البته بزرگترین مزیت نصب ردیاب GPS آرامش خاطر است. نمی توان از هیچ کس انتظار داشت که همیشه از وسیله نقلیه خود مراقبت کند.

برندهای برتر ردیاب های مخفی GPS

SpyTec

به عنوان یک تامین کننده تجهیزات نظارتی اختصاصی، SpyTec دارای سابقه ای در توسعه محصولاتی است که قرار است محتاطانه و دور از چشم باشند. جذابیت اصلی خط تولید این شرکت، به ویژه ردیاب های GPS آن، برای استفاده روزمره است. به همین دلیل است که ردیاب‌های عمومی مانند SpyTec GL300 برای استفاده در وسایل نقلیه عالی هستند: آنها کوچک هستند و تقریباً در هر مکانی مناسب هستند.

LandAirSea

LandAirSea یکی از معدود شرکت هایی است که بر تولید محصولات ردیابی GPS برای استفاده وسایل نقلیه متمرکز شده است. این شرکت که در سال 1994 تأسیس شد، در ساخت ردیاب های دقیق برای استفاده شخصی و تجاری، به ویژه در شرایطی که نیاز به یک سیستم مدیریت ناوگان خوب دارد، تخصص دارد.

ویژگی های کلیدی

یکی از مزیت های بزرگ ردیاب جی پی اس مخفی این است که می توان آن را تقریباً در هر جایی از خودرو نصب کرد. حتی برخی از آنها را می توان در بیرون یا زیر خودرو، دور از دید نصب کرد. این بدان معناست که شما به یک کیس مناسب برای ردیاب نیاز دارید تا از مدار داخلی خود در برابر عناصر محافظت کند. برخی از کیس ها به راحتی در بسته گنجانده می شوند و دارای پایه مغناطیسی برای نصب آسان هستند در حالی که برخی به طور جداگانه فروخته می شوند.

ژئوفنسینگ

برخی از ردیاب‌های GPS علاوه بر ارائه اطلاعاتی در مورد مکان وسیله نقلیه‌تان، دارای ویژگی geofencing هستند که می‌تواند به شما بگوید چه زمانی وسیله نقلیه از یک مسیر از پیش تعیین‌شده خارج می‌شود. Geofencing می تواند یک ویژگی بسیار مفید برای مدیریت ناوگان باشد زیرا به کاربران این امکان را می دهد که یک منطقه را روی نقشه محاصره کنند و به محض خروج وسیله نقلیه از منطقه مطلع شوند.

کنترل

 ردیاب های پیشرفته دارای تنظیمات زیادی هستند که می توانید از آنها برای نظارت بر عملکرد و تنظیمات دستگاه استفاده کنید. نوع کنترلی که دستگاه ارائه می دهد زمانی اهمیت دارد که بخواهید به این تنظیمات دسترسی سریع داشته باشید. راحت ترین کنترل، تنظیمات آنلاین یا مبتنی بر برنامه تلفن همراه است.

عمر باتری

عمر باتری به تعدادی از تنظیمات مانند فواصل گزارش موقعیت مکانی بستگی دارد، برخی از دستگاه ها طول عمر بیشتری نسبت به سایرین دارند. در نظر گرفتن نوع و ظرفیت باتری نقطه شروع خوبی است تا ببینید از هر گزینه ای که در نظر می گیرید چقدر باید انتظار عمر داشته باشید.

شرکت مهان اسمارت فروش انواع ردیاب مخصوص انواع خودرو و موتورسیکلت  و هم چنین ردیاب های شخصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  انواع محصولات کافیست با کارشناسان ما در مهان اسمارت درارتباط باشید .

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.