انتخاب دبیران کمیته های سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی

دبیر کمیته صنفی

انتخاب دبیران کمیته های سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی

با توجه به اهمیت فعالیت کمیته های سندیکا در تصمیم سازی مطابق با اساسنامه سندیکا، انتخاب دبیران کمیته از اهمیت بالایی برخوردار است. که در ادوار مختلف و با توجه به شرایط گوناگون دبیران تأثیر به سزایی در پیشبرد اهداف سندکا داشته اند.

جلسه انتخابات دبیران کمیته صنفی و اطلاع‌رسانی و کمیته فنی سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی، روز شنبه ۲۷ شهریورماه به صورت مجازی با حضور اعضای این سندیکا برگزار شد. و دبیران کمیته ها انتخاب و معرفی شدند.

در ابتدای این جلسه، یوسف دوست‌حسینی نماینده شرکت کاوشکام دبیر کمیته صنفی دوره پیشین سندیکا به ارائه گزارشی از دو سال فعالیت این کمیته پرداخت. و گفت: این کمیته با رویکردی کلان و کلی دو هدف اساسی را دنبال کرد. اینکه چگونه می‌توانیم اعضا را تشویق و ترغیب به تعامل کنیم تا در جلسات و فرآیندهای مربوط به سندیکا شرکت کنند. و بتوانیم سندیکای پویاتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دیگر اینکه، چگونه سندیکا را حمایت کنیم تا در صنعت جای پای محکم‌تری داشته باشد. اینکه تا چه حد در این رابطه موفق بودیم را باید دوستان اظهارنظر کنند. ضمن اینکه، شرایط کرونا همه را در لاک خود فرو برده بود و این کار را برای فعالیت‌هایمان سخت‌تر می‌کرد.

دوست‌حسینی تصریح کرد: اما در هرحال امیدوارم نتیجه این فعالیت‌ها در وهله نخست پویایی سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی شده و باعث شود. شرکت‌های بیشتری در آن عضو شوند، تا ارزش‌افزوده قابل توجهی برای تمامی اعضا داشته باشد. علاوه بر این باید همه تلاش خودمان را بکنیم تا در صنعتی که در آن فعال هستیم. جا پای محکمی پیدا کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

در ادامه این جلسه حمید بهنگار نماینده شرکت پرتوتاب رایان، و دبیر کمیته فنی دوره پیشین سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی. با بیان اینکه میزان مشارکت اعضا و دغدغه‌های صنفی رمز موفقیت تشکل‌ها و از جمله سندیکای مذکور است. گفت: قطعا صدای جمعی بلندتر و اثرگذارتر از صدای فردی است، و این تعامل می‌تواند بر کسب‌‌وکار تک‌تک اعضا اثرگذار باشد.

دبیر کیمته صنفی سندیکا
انتخاب دبیر کیمته صنفی سندیکا

بر اساس این گزارش، یوسف دوست‌حسینی نماینده شرکت کاوشکام آسیا، محمد هزارجریبی مدیرعامل شرکت مهان هوشمند آترا (مهان اسمارت) و محسن رشیدی نماینده شرکت ویراتک شریف، به‌عنوان کاندیداهای این دوره کمیته صنفی و اطلاع‌رسانی و کمیته فنی معرفی شدند. و در نهایت: با رای اعضای حاضر در جلسه، آقای دوست‌حسینی به‌ عنوان دبیر کمیته فنی و آقای محمد هزارجریبی به‌ عنوان دبیر کمیته صنفی انتخاب شدند.

در پایان انتخاب دبیران کمیته صنفی و کمیته فنی  این جلسه افشین کلاهی رئیس هیات مدیره سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی، با بیان اینکه؛ دبیرخانه سندیکا باید فعال بوده و با جذب اعضا سعی در افزایش مشارکت آنها داشته باشد،

گفت: در دوره‌های گذشته بارها این کار صورت گرفته است. اما مجددا نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش برای جلب رضایت اعضای سندیکا حس می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش وظیفه کمیته‌ها را تامین رقابت سالم در بازار دانست. و گفت: در حال حاضر، در بازار کار شامل انحصاری بودن برخی از پروژه‌ها هستیم که این چالش باید با تحقیقات بازار و بازارسازی مرتفع شود.

کلاهی افزود: موضوع دیگر عدم وجود آمار موثق از شرکت‌ها و میزان فعالیت‌هایشان است که با توجه به تغییرات شدیدی که در این حوزه به وقوع می‌پیوندد، باید زمان بگذاریم و آمار را استخراج کنیم تا بتوانیم تغییرات را شناسایی کرده و به تاب‌آوری شرکت‌ها کمک کنیم تا راحت‌تر بتوانند خود را با شرایط جدید وفق دهند.

به نقل از روابط عمومی سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی: www.rpics.ir

برای استفاده از همه امکانات سایت به کوکی ها مجوز دهید.