ردیاب شخصی (بازاریابان، سالمندان)

ردیاب شخصی (بازاریابان، سالمندان)

همه ما می دانیم، در دنیای پیچیده امروز، دغدغه و نگرانی افراد و خانواده ها از جنس پیچیده تر و متفاوت تری شده. همواره شاهد آن هستیم که خانواده ها بسیاری نگران گم شدن فرزندان و کودکان خود هستند. ازین رو کارشناسان مهان اسمارت با ارائه راهکارهای ردیابی اشخاص به کمک شما آماده اند.

از طرفی مراقبت از سالمندان نیز شرایط خاص خود را دارد. که با افزایش تعداد سالمندان در جامعه با توجه به هرم سنی کشور عزیزمان ایران این نیاز بیش از پیش احساس می شود. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب شخصی بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر می باشد.

ردیاب شخصی مهان اسمارت
personal tracker

کارشناسان مهان اسمارت در ذیل به معرفی برخی از کاربردهای این قبیل ردیاب ها پرداخته اند:

ردیابی کودکان و اعضای خانواده: از آنجا که اطلاع از مکان فرزند عزیزتان و ردیابی اشخاص دیگر یا اعضای خانواده به دلایلی می تواند برای شما اهمیت داشته باشد. می توانید این ردیاب را در کوله پشتی، کیف یا جیب عزیزانتان قرار دهید و بدون چراغ یا صدایی برای جلب توجه بصورت لحظه به لحظه و ۲۴ ساعته از طریق کامپیوتر، لب تاب، تب لت و موبایل عزیزانتان را ردیابی و شنود کنید و به آنان اطمینان خاطر بدهید که همواره حواستان بهشان است و در صورت بروز مشکل از طریق فشار دادن دکمه اضطرای می توانند به شما اطلاع دهند.

ردیابی سالمندان و بیماران خاص مانند آلزایمز: باتوجه به اینکه بیماری های دوران سالمندی به عنوان یکی از معضلات جامعه امروزی می باشد. و مشکلات روحی و روانی و اقتصادی بسیاری را به آنان و اعضای خانواده شان  تحمیل می کند. می توان با ایحاد اطمینان خاطر ازطریق اطلاع از مکان سالمندان یا بیماران خاص تا حدی از اضطراب و نگرانی اطرافیان این عزیزان کم کرد. ما به شما استفاده از این مدل ردیاب را پیشنهاد می کنیم که با نصب سریع و آسان آن می توان هر لحظه مکان این اشخاص را بصورت ۲۴ ساعته از طریق کامپیوتر، لب تاب، تب لت و موبایل ردیابی  و شنود کنید. و در صورت خارج شدن از محدوده جغرافیایی مجازی که شما برای آن تعریف کرده اید با ارسال پیام  به موبایل تان اطلاع می دهد.

کنترل بازاریاب ها و پیک های شرکت: همواره مدیریت نیروی انسانی و کنترل و نظارت کافی بر پرسنل شرکت در راستای انجام بهینه امور شرکت یکی از دغدغه های مدیران هر شرکتی می باشد یه خصوص این امر بیشتر برای کارمندانی  اهمیت پیدا می کند که در خارج از مکان اصلی شرکت فعالیت می کنند و نظارت بر امور آنان به مراتب دشوارتر است. با استفاده از این GPS شخصی شما می توانید. تمام مسیرهای پیموده شده توسط بازاریاب یا پیک های شرکت را بدون محدودیت ردیابی نمایید. و با تعریف محدوده جغرافیایی، در صورت خارج شدن از آن به شما اطلاع دهد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.  http://wa.me/+989338580038